ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα μεγάλα σχέδια της Intralot, το παρασκήνιο για τη ΔΕΠΑ, οι νέες business του Λου Κολλάκη, έτοιμος ο Φέσσας, οι αλλαγές του Νεμπή, τα νέα πλοία του Προκοπίου, το κάλεσμα της Μήτση, οι περιπέτειες της πλατινομαλλούσας σε Βουλιαγμένη – Λεγρενά και ο ΧΧ
Η ναυτιλιακή Omicron Ship Management, συμφερόντων του εφοπλιστή Ντίνου Οικονόμου, πραγματοποίησε την πρώτη της κίνηση στην αγορά μεταχειρισμένων πλοίων για το 2019.
Σύμφωνα με την Allied Shipbroking Inc, η εταιρεία εξαγόρασε το χωρητικότητας 76,554 dwt panamax φορτηγό πλοίο Atlas B, κατασκευής 2008 από την Transocean Maritime Agencies, έναντι 12,2 εκατ. δολαρίων.
Το αξιοσημείωτο στη συγκεκριμένη αγοραπωλησία είναι ότι το τίμημα της ήταν συμφέρον και για τις δύο πλευρές.
Ειδικότερα, η Transocean με έδρα το Μονακό, είχε αποκτήσει το συγκεκριμένο panamax το 2016 έναντι 9,6 εκατ. δολαρίων, με αποτέλεσμα να κερδίσει από τη συμφωνία με την εταιρεία του κ. Οικονόμου 2,6 εκατ. δολάρια.
Από την άλλη πλευρά, η Omicron Ship Management πλήρωσε για το πλοίο ένα εκατομμύριο δολάριο λιγότερα από την αξία του, η οποία, σύμφωνα με τη VesselsValue αποτιμάται στα 13,2 εκατ. δολάρια.
Η ναυτιλιακή έχει εστιάσει το ενδιαφέρον της στην κατηγορία φορτηγών πλοίων panamax ενώ πέρυσι πούλησε και το τελευταίο μικρού μεγέθους πλοίου που είχε στο στόλο της.
Η προηγούμενη κίνηση της Omicron ήταν τον Απρίλιο 2018, όταν εξαγόρασε από την κορεάτικη Doriko, το πλοίο Dr Bravo, κατασκευής 2005 και χωρητικότητας 76,000 dwt. Σύμφωνα με ναυλομεσίτες, το πλοίο άλλαξε χέρια την τιμή των 12,6 εκατ. δολ.
O στόλος της Omicron, πριν από την εξαγορά του Atlas B, περιλάμβανε πέντε φορτηγά πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου, όλα τύπου panamax, με ημερομηνίες κατασκευής μεταξύ του 2001 και του 2006.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Κ. Κωνσταντακόπουλος: Η Costamare προχωρά σε εκκαθάριση παλαιών πλοίων
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Β. Μαρινάκης: Tο επικερδές deal της Capital Maritime
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Ν. Τσάκος: Η νέα κίνηση της TEN στην αγορά LNG
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike