Συγκεκριμένα, η Omicron αγόρασε από την κορεάτικη Doriko, το πλοίο Dr Bravo, κατασκευής 2005 και χωρητικότητας 76,000 dwt. Σύμφωνα με ναυλομεσίτες, το πλοίο άλλαξε χέρια την τιμή των 12,6 εκατ. δολ.
Την περασμένη εβδομάδα ο χαμηλών τόνων εφοπλιστής, πούλησε το πλοίο Omicron Way κατασκευής 2001 και χωρητικότητας 28,100-dwt, σε Κινέζο αγοραστή. Πηγές αναφέρουν ότι ο αγοραστής πλήρωσε 5,1 εκατ. δολ. για την απόκτηση του, υψηλότερη από την αναμενόμενη.
Μετά την εξαγορά του Dr Bravo, ο στόλος της Omicron περιλαμβάνει πέντε φορτηγά πλοία μεραφοράς ξηρού φορτίου, όλα τύπου panamax, με ημερομηνίες κατασκευής μεταξύ του 2001 και του 2006.
Η ναυτιλιακή Doriko είχε αγοράσει το συγκεκριμένο πλοίο -με αρχικό όνομα Alessandro Volta- από Ιάπωνα εφοπλιστή πέρυσι το Μάρτιο, έναντι 9,75 εκατ. δολ. και το πούλησε τώρα σε τιμή σχεδόν 30% υψηλότερη.
Ο στόλος της κορεάτικης εταιρίας αποτελείται από 10 πλοία με μέσο όρο ηλικίας 12 έτη. Τα επτά από αυτά είναι φορτηγά πλοία, τύπου handysize ή handymax. Πρόκειται για την πρώτη πώληση που πραγματοποιεί η ναυτιλιακή από το Σεπτέμβριο του 2010.
Σημειώνεται ότι η Doriko έχει πραγματοποιήσει και στο παρελθόν ανάλογες επικερδείς κινήσεις. Τον Οκτώβριο 2007, πούλησε το πλοίο Trust Jakarta κατασκευής 1984 και χωρητικότητας 64,000-dwt στην τιμή των 28,5 εκατ. δολ, ενώ το είχει αγοράσει επτά μήνες νωρίτερα έναντι 16,8 εκατ. δολ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Αρ. Πίττας: Πούλησε το παλαιότερο bulker της Euroseas
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Κόλλησαν στα δικαστήρια οι αγωγές κατά τριών Ελλήνων εφοπλιστών για τα deals με την Kalani
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Xρ. Οικονόμου: Μπαράζ νεότευκτων πλοίων για την TMS Cardiff Gas
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μπορέλ: Δικαίωμα της Ουκρανίας η χρήση κάθε οπλικού συστήματος που είναι ικανό να πλήξει τη Ρωσία
- ΣΥΡΙΖΑ: Συστήνουμε στον κ. Μαρινάκη να μη μετατρέπει τα εσωκομματικά ζητήματα της ΝΔ σε προβλήματα της χώρας
- Σέρρες: Σε λειτουργία ο πρώτος σταθμός αεριοποίησης υγροποιημένου φυσικού αερίου εκτός δικτύου αγωγών
- Bloomberg: Οι ελληνικές τράπεζες είναι έτοιμες να αναζητήσουν συμφωνίες στο εξωτερικό