Ο ναυτιλιακός κολοσσός κρουαζιέρας Norwegian Cruise Line Holdings γνωστοποίησε μια μέγιστη παραγγελία οκτώ πλοίων, η οποία είναι η μεγαλύτερη στην ιστορία του ομίλου.

Τα οκτώ πλοία θα κατασκευαστούν στη Fincantieri και θα έχουν χωρητικότητα 25.000 κρεβατιών μέχρι το 2036. Η αμερικανική εταιρεία ανακοίνωσε επίσης την κατασκευή ενός νέου τερματικού σταθμού κρουαζιέρας στο ιδιωτικό της νησί στο Great Stirrup Cay στις Μπαχάμες.

1

Όσον αφορά την παραγγελία με χρονικό ορίζοντα δέκα ετών – οι παραδόσεις εξαπλώνονται από το 2026 και μετά- η συμφωνία προβλέπει την κατασκευή τριών σειρών πλοίων για κάθε φίρμα του ομίλου με προορισμό τη Norwegian Cruise Line (τέσσερα), την Oceania Cruises (δύο) και Regent Seven Seas Cruises (δύο).

Αυτά τα πλοία για τη Norwegian Cruise Line θα είναι πλοία περίπου 200.000 μικτών τόνων και περίπου 5.000 τουριστών με παραδόσεις που αναμένονται τα έτη 2030, 2032, 2034 και 2036. Όλα υπόκεινται στην εξασφάλιση της απαραίτητης χρηματοδότησης.

Για την Oceania Cruises, ωστόσο, τα νέα πλοία θα είναι μια εξέλιξη της σειράς Allura, θα έχουν ολική χωρητικότητα περίπου 86.000 τόνων και χωρητικότητα να υποδέχονται 1.450 επισκέπτες στο πλοίο. Οι παραδόσεις έχουν προγραμματιστεί για τα έτη 2027 και 2029.

Τα επόμενα πλοία της Regent Seven Seas Cruises θα ακολουθήσουν τη σειρά Explorer, θα έχουν ολική χωρητικότητα 77.000 τόνων και 850 επισκέπτες. Το ντεμπούτο τους στην αγορά αναμένεται το 2027 και το 2029.

Η Norwegian Cruise Line Holdings ανακοίνωσε ότι οι παραγγελίες για την Oceania και την Regent έχουν ήδη λάβει την υποστήριξη του ιταλικού οργανισμού εξαγωγικών πιστώσεων (σύστημα Sace – Simest) για να εξασφαλίσει τη χρηματοδότηση του 80% της τιμής αγοράς από τη Fincantieri.

Ο αμερικανικός όμιλος διευκρινίζει επίσης στην ενημέρωση του ότι η τετραπλή παραγγελία για Ncl αντικαθιστά και ενσωματώνει μια παραγγελία για την Oceania που αφορά δύο πλοία που είχαν υπογραφεί στο παρελθόν επίσης με το ιταλικό ναυπηγείο.

Τέλος, η λιμενική επένδυση ύψους 150 εκατομμυρίων ευρώ στο Great Stirrup Cay στις Μπαχάμες θα ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του 2025 και θα οδηγήσει σε μια νέα προβλήτα πρόσδεσης ικανή να φιλοξενήσει δύο από τα εξαιρετικά μεγάλα κρουαζιερόπλοια του ομίλου.

Διαβάστε επίσης:

Μαρία Αγγελικούση: Ο πατέρας μου Ιωάννης Αγγελικούσης ήταν πρωτοπόρος και καινοτόμος

H Arkas Line ναυπηγεί τέσσερα πλοία κοντέινερ

Attica Group: Πουλά με κέρδος 21 εκατ. τη συμμετοχή στην Stena Line