Ήδη, υπέγραψε μέσω της Brave Maritime Corporation, ένα συμβόλαιο για την κατασκευή ενός fully refrigerated 40,000 κυβικών μέτρων LPG, με δυνατότητα dual fuel στο ναυπηγείο HYUNDAI της Νότιας Κορέας. Η παράδοσή του αναμένεται τον Ιανουάριο του 2023. Πρόκειται για την πρώτη παραγγελία για το ναυπηγείο για το 2021. Το κόστος ήταν σχεδόν 50 εκατομμύρια δολ..
Επιπλέον, παρέλαβε σήμερα από τα Ιαπωνικά Ναυπηγεία της ECO BLIZZARD, fully pressurized LPG, το οποίο είναι το πρώτο πλοίο παγκοσμίως αυτού του μεγέθους που είναι ICE CLASS! Το κόστος του ήταν σχεδόν 30 εκατ. δολάρια. Αυτό ήταν το τριαντακοστό newbuilding του ομίλου που παραλαμβάνει από την Ιαπωνία.
Επίσης, o Νίκος Βαφειάς αγόρασε μέσα σε μια εβδομάδα τέσσερα μοντέρνα φορτηγά 33,000-38,000 τόννων έκαστο, κατασκευασμένα στην Ιαπωνία από το 2012 έως το 2015, με συνολική εκταμίευση 56 εκατ. δολαρίων.
Το συνολικό κόστος των αγορών αυτών ήταν 136 εκατ. δολάρια και σε επίπεδο ομίλου μετά από τις παραπάνω κινήσεις ο στόλος θα αποτελείται από 83 πλοία. (50 υγραεριοφόρα, 20 δεξαμενόπλοια, κυρίως aframax size, και 13 φορτηγά)
Οι παραπάνω αγορές έγιναν μέσω των ναυλομεσιτών Trafalgar, Cass, Galbraiths & Hullsearch.
Tο 2016, ο Nίκος Βαφειάς είχε αγοράσει τα δυο φθηνότερα capesize φορτηγά που είχαν πουληθεί τα τελευταία 20 χρόνια, τα ‘MONEGASQUE ECLAT’ & ‘TIGERLILY’ 177,000 τόννων έκαστο, χτισμένα τα 2006 και 2008 αντίστοιχα προς 22 εκατ. δολαρίων συνολικά και τα μεταπούλησε 3 μήνες αργότερα για 30 εκατομμύρια.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- «Μπλόκο» Στουρνάρα στο σχέδιο των τραπεζών για το νέο IRIS
- Άμεση ανάλυση: Τι συμβαίνει με τις μετοχές των ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και Eurobank, τον χρυσό και το πετρέλαιο
- O Σαμαράς, οι μετοχές, το ΜΜ και ο Ηλιάδης, ο «Τρελαντώνης» και οι 6, η BSB στο ΧΑ, ο Κούστας και η ηθοποιός της βιντεοκασέτας, η απαίτηση του pirouetter, τι λέει η EDISON για τα media και η συγκίνηση του Χατζηδάκη
- Έξι ναυτιλιακές εταιρείες έχουν ρευστότητα 2, 5 δισ. δολάρια και πέντε εξασφαλισμένα έσοδα 14,65 δισ. δολάρια!