ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Σε μία περίοδο η οποία, όπως περιγράφει η εταιρεία, είναι από τις χειρότερες των τελευταίων 30 ετών για την αγορά των τάνκερ, κατάφερε να διατηρήσει θετικές ταμειακές ροές.
Οι ζημιές της εισηγμένης στο αμερικανικό χρηματιστήριο ναυτιλιακής, διαμορφώθηκαν στο τρίμηνο που έληξε στο τέλος Σεπτεμβρίου 2021 στα 24,2 εκατ. δολάρια έναντι κερδών 1,5 εκατ. δολαρίων την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.
Τα έσοδα από τα ταξίδια ανήλθαν συνολικά σε 131,6 εκατομμύρια δολάρια, με την απασχόληση περίπου του 90% του στόλου, καθώς πραγματοποιήθηκε νωρίτερα ειδική επιθεώρηση σε εννέα πλοία, κατά τη διάρκεια του τρίτου τριμήνου του 2021.
Τα λειτουργικά έξοδα μειώθηκαν κατά 9%, στα 41,15 εκατ. δολάρια έναντι 45,2 εκατ. δολαρίων το τρίτο τρίμηνο του 2020, καθώς η εταιρεία επέβαλε “αυστηρούς” ελέγχους, όπως επισήμανε.
Η TEN, κατά την ανακοίνωση της, κατάφερε να βαδίσει σταθερά και με επιτυχία στην πρόσφατη αναταραχή που προκάλεσε η πανδημία. Η μακροπρόθεσμη ισορροπημένη στρατηγική απασχόλησης της, της παρείχε μία σταθερή βάση εισοδήματος στους δύσκολους καιρούς, επιτρέποντας της να κινηθεί ανοδικά όταν το επιτρέψουν οι αγορές.
Η αγορά LNG
Το τελευταίο τρίμηνο, ορισμένοι κλάδοι που δραστηριοποιείται η ΤΕΝ παρουσίασαν σημαντική βελτίωση με αποτέλεσμα να επωφεληθεί από τα πρωτοφανή ναύλα του κλάδου μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) και προϊόντων, ενώ σημάδια ανάκαμψης παρουσιάζουν και άλλοι τομείς της ναυτιλίας.
“Ακολουθώντας τη δοκιμασμένη στρατηγική μας, έχουμε εξασφαλίσει σταθερές κερδοφόρες συμφωνίες ναύλωσης τις τελευταίες εβδομάδες για περισσότερα από δέκα εκ των πλοίων μας, με μεγάλες εταιρείες πετρελαίου, που θα αποφέρουν ακαθάριστα έσοδα τουλάχιστον 500 εκατ. δολαρίων. Επιπλέον, επεκτείνουμε περαιτέρω τον περιβαλλοντικό μας στόλο με την προσθήκη έως και έξι δεξαμενόπλοιων aframax που κινούνται με διπλό καύσιμο LNG, τα οποία είναι ναυλωμένα σε μεγάλη πετρελαϊκή εταιρεία”, επισημαίνει η TEN.
Το νεότερο LNG carrier του στόλου της θα παραδοθεί στην εταιρεία σε περίπου τρεις εβδομάδες και θα συμβάλει σημαντικά, όπως τονίζει, στην απόδοση της σε αυτόν τον πολύ κερδοφόρο τομέα.
“Πιστεύουμε ότι τα σημάδια της περαιτέρω ανάκαμψης στα ναύλα μεταφοράς ενέργειας είναι εμφανή και η TEN βρίσκεται στην καλύτερη θέση για να καρπωθεί τα οφέλη”, τονίζει.