Στην πώληση δύο ακόμη πλοίων του στόλου της προχώρησε η Contships Management του εφοπλιστή Νικόλα Πατέρα, εκμεταλλευόμενη την ισχυρή αγορά πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.

Συγκεκριμένα, πούλησε τα χωρητικότητας 966-teu Contship Fun (κατασκευής 2006) και Contship Sun (κατασκευής 2007), στην συνολική τιμή των 16,5 εκατ. δολαρίων. Τιμή σχεδόν διπλάσια από το ποσό που κατέβαλε για να τα αποκτήσει το 2016.

Σημειώνεται ότι το Contship Sun είναι ναυλωμένο για 12 μήνες στην γαλλική εταιρεία CMA CGM προς 11.500 δολάρια την ημέρα, αναφέρουν ναυλομεσιτικές πηγές.

Σύμφωνα με πληροφορίες του Mononews, τα πλοία εξαγόρασε μία ελληνικών συμφερόντων ναυτιλιακή που κάνει τα πρώτα της βήματα στον τομέα μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, η Anmar Tankers Shipping Co.

Ιδρύθηκε αρχικά το 2017 με την επωνυμία «San Antonio Tankers Ltd.» και εστιάζει στην μεταφορά διυλισμένων πετρελαιοειδών και προϊόντων ξηρού φορτίου.

Η εταιρεία σύμφωνα με την ιστοσελίδα της, διευθύνεται από τον κ. Ηλία Ψαρογιώργο, ενώ τα γραφεία της βρίσκονται στον Πειραιά.

Η νέα συμφωνία της Conthsips έρχεται λίγο μετά την πώληση πέντε feeder containerships 18 ετών, τον περασμένο μήνα. Ενώ στα σχέδια της περιλαμβάνεται η πώληση τεσσάρων ακόμη πλοίων, που έχουν κατασκευαστεί το 2006.

Επανεπένδυση των κεφαλαίων

Η ναυτιλιακή πούλησε πρόσφατα τα πλοία Contship Ana, Contship Max και Contship Pep χωρητικότητας 966 teu, το Contship Quo χωρητικότητας 990 teu και το Contship Bee (1.118 teu), όλα κατασκευής 2006, στην συνολική τιμή των 37,5 εκατ. δολαρίων.

Αγοράστρια ήταν η τουρκική Medkon Lines.

Παράλληλα, η Contships επανεπένδυσε τα κεφάλαια από τις πωλήσεις εξαγοράζοντας ένα μεγαλύτερο και νεότερο σε ηλικία πλοίο, το χωρητικότητας 1.500 teu, feeder containership Warnow Boatswain, από την Marlow Navigation με έδρα την Κύπρο. To πλοίο κατασκευάστηκε το 2012, ενώ το τίμημα της συναλλαγής δεν έγινε γνωστό.

Η Contships ιδρύθηκε το 2015 με στόχο να εστιάσει στην επένδυση και διαχείριση πλοίων τύπου container feeder. Η ανάπτυξη της ήταν ραγδαία και σήμερα έχει στόλο 46 πλοίων, αποτελώντας τη μεγαλύτερη παγκοσμίως εταιρεία διαχείρισης containerships της συγκεκριμένης κατηγορίας.

Ο Νικόλας Πατέρας είναι ιδιαίτερα δραστήριος στις αγοραπωλησίες πλοίων, εντοπίζοντας και αξιοποιώντας ευκαιρίες για την ισχυροποίηση και την ανανέωση του στόλου του. Μέχρι σήμερα έχει αγοράσει 59 μεταχειρισμένα feeder, κυρίως από γερμανικές εταιρείες ή τράπεζες, σε ελκυστικές τιμές.

Αυτό του έχει δώσει την δυνατότητα να πραγματοποιεί κερδοφόρες κινήσεις asset play.

Ναυλώσεις

Στο μεταξύ, η Contships προχώρησε στην ναύλωση δύο πλοίων της με υψηλότερα ναύλα.

Πρόκειται για τα Contship Sky και Contship Win (και τα δύο κατασκευής 2008) χωρητικότητας 1.118 teu. Το Contship Sky φέρεται να έχει ναυλωθεί για ένα χρόνο από την CMA CGM σε τιμή 14.000 δολάρια την ημέρα. Πρόκειται για τιμή υψηλότερη κατά περίπου 1.000 δολάρια από αυτή που είναι ναυλωμένο το αντίστοιχο πλοίο που απέκτησε η εταιρεία του κ. Πατέρα τον περασμένο μήνα.

Παράλληλα, το Contship Win ναυλώθηκε για τέσσερις έως έξι μήνες με 13.000 δολάρια ημερησίως από τη δανέζικη εταιρεία τακτικών γραμμών AP Moller-Maersk.

Διαβάστε ακόμη:

Αγγελικούση-Τσάκος: Στην μάχη για mega deal με τον ενεργειακό κολοσσό Petrobras

Xclusiv: Η Κίνα κυρίαρχος στο ναυπηγικό πεδίο με αύξηση παραγγελιών κατά 17%

Global Ship Lease (Γιώργος Γιουρούκος): Κέρδη 253,9 εκατ. δολαρίων στο 9μηνο με έσοδα 528,6 εκατ. δολάρια