• Ναυτιλία

    Νικόλας Πατέρας: H Contships ενισχύει τον στόλο της με τέσσερα feeders

    • NewsRoom
    Νικόλας Πατέρας, εφοπλιστής

    Νικόλας Πατέρας, εφοπλιστής


    Στην εξαγορά τεσσάρων feeder container ships προχώρησε η ναυτιλιακή Contships Management συμφερόντων του εφοπλιστή Νικόλα Πατέρα, σύμφωνα με ναυλομεσιτικές πηγές.

    Η εταιρεία που διαθέτει στόλο με πάνω από 40 τέτοιας κατηγορίας πλοία, χωρητικότητας από 900 teu έως 1.500 teu, έκλεισε συμφωνία με την επίσης ελληνικών συμφερόντων ναυτιλιακή Lomar Shipping, για την απόκτηση των πλοίων.

    Σύμφωνα με το tradewinds, πρόκειται για τα χωρητικότητας 1,100 teu Taipei Trader και Tokyo Trader (κατασκευής 2014 και τα δύο), καθώς και τα αδελφά πλοία Trinidad Trader (κατασκευής 2015) και Toronto Trader (κατασκευής 2016).

    Οι δύο εταιρείες δεν έχουν επιβεβαιώσει τη συναλλαγή. Ωστόσο, πηγές αναφέρουν ότι η Contships θα παραλάβει τα feeders τον επόμενο μήνα.

    Η Lomar είχε παραγγείλει τα συγκεκριμένα πλοία, μαζί με δύο ακόμη, το 2012, σε κινεζικό ναυπηγείο.

    Το Tokyo Trader είναι ναυλωμένο στην Cosco και τα άλλα τρία στην ισραηλινή εταιρεία containerships, Zim.

    Contships ιδρύθηκε το 2015 από τον Νικόλα Πατέρα, με στόχο να αξιοποιήσει την μακρά παράδοση και την τεχνογνωσία του οικογενειακού ομίλου στην διαχείριση πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.

    Η ανάπτυξη της εταιρείας στα feeders container ships ήταν ραγδαία και αναδείχθηκε σε ισχυρό παίκτη της συγκεκριμένης αγοράς.

    Τα τελευταία χρόνια έχει πραγματοποιήσει αρκετές κινήσεις ανανέωσης του στόλου της, πουλώντας παλαιότερης κατασκευής container ships και αγοράζοντας νεότερης ηλικίας.

    Σύμφωνα με την ιστοσελίδα της, η Contships έχει 42 πλοία, στα οποία περιλαμβάνονται ακόμη ορισμένα κατασκευής 2003 έως 2006. Τα νέα feeders που θα παραλάβει, εάν επιβεβαιωθεί η συναλλαγή με την Lomar, θα είναι τα νεότερα του στόλου της.

    Διαβάστε ακόμη:

    Το πολυτελές superyacht της Ritz-Carlton είναι έτοιμο για την πρώτη του κρουαζιέρα (φωτογραφίες)

    Έσοδα-ρεκόρ 2,1 δισ. δολάρια για τη Διώρυγα του Σουέζ



    ΣΧΟΛΙΑ