Στο διαχωρισμό των πλοίων ξηρού φορτίων και των containerships του στόλου της και στην ένταξη τους σε ένα νέο εταιρικό brand προχώρησε η ναυτιλιακή Thenamaris συμφερόντων του εφοπλιστή Νικόλα Μαρτίνου

O νέος βραχίονας της εταιρείας, με το όνομα Thenamaris Conbulk Inc. δημιουργήθηκε τον περασμένο μήνα και περιλαμβάνει 19 φορτηγά πλοία και τέσσερα containerships, ενώ τα 67 τάνκερ παραμένουν στην Thenamaris, όπως αναφέρεται στη ιστοσελίδα της ναυτιλιακής.

Σημειώνεται ότι η Thenamaris έχει ήδη ιδρύσει ξεχωριστή εταιρεία, την Thenamaris LNG, στην οποία περιλαμβάνονται τα 13 πλοία LNG και LPG του στόλου της, συμπεριλαμβανομένων και των πέντε πλοίων που βρίσκονται υπό κατασκευή στη Νότιο Κορέα.

Αρκετοί Έλληνες εφοπλιστές έχουν προχωρήσει τα τελευταία χρόνια σε ανάλογες κινήσεις διαχωρισμού των στόλων τους μέσω της δημιουργία εξειδικευμένων εταιρειών, με στόχο την μεγαλύτερη προβολή κάθε κλάδου που δραστηριοποιούνται. Μέσω της ενίσχυσης του προφίλ των συγκεκριμένων εταιρειών, απευθύνονται στους ναυλωτές που ενδιαφέρονται αποκλειστικά για τη αγορά μεταφοράς ξηρού φορτίου ή για τη μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων.

Για παράδειγμα η ναυτιλιακή Polembros Shipping, συμφερόντων του εφοπλιστή Σπύρου Πολέμη, δημιούργησε τον Ιούνιο του 2018 την Polembros Bulkers, για το διαχωρισμό του στόλου της. Στη συγκεκριμένη εταιρεία μεταφέρθηκαν τα φορτηγά πλοία που είχε στην κατοχή του ο πλοιοκτήτης αλλά και όσα έχει αγοράσει έκτοτε.

Στην απόσχιση των πλοίων μεταφοράς ξηρού φορτίου που περιλαμβάνονταν στην ναυτιλιακή του Euroseas και τη μεταφορά τους σε μία νέα εταιρία, με την ονομασία EuroDry Ltd, προχώρησε πριν από δύο χρόνια και ο πλοιοκτήτης Αριστείδης Πίττας. Μάλιστα o κ. Πίττας έκανε ένα επιπλέον βήμα, εισάγοντας τη νέα ναυτιλιακή στην αγορά του Nasdaq.

Αντίστοιχα, ο κορυφαίος εφοπλιστής Γιάννης Αγγελικούσης προχώρησε το 2018 στη αλλαγή του ονόματος της εταιρίας του ομίλου του που δραστηριοποιείται στην αγορά ξηρού φορτίου,  επαναλανσάροντας ουσιαστικά τη ναυτιλιακή Anangel Maritime Services. Το όνομα της άλλαξε σε Maran Dry Management προκειμένου να συμβαδίζει με τις άλλες εταιρίες του ομίλου, τη Μaran Tankers που διαχειρίζεται το στόλο με τα δεξαμενόπλοια και τη Μaran Gas που ιδρύθηκε το 2003 και περιλαμβάνει το στόλο με τα πλοία μεταφοράς LNG και LPG.

Πριν από τρία χρόνια, η πλοιοκτήτρια Μελίνα Τραυλού, εισήλθε στην αγορά ξηρού φορτίου, ιδρύοντας την εταιρείας Neptune Dry Management, η οποία ανέλαβε τη διαχείριση των αντίστοιχων πλοίων που εξαγόρασε.

https://youtu.be/6owadSAFXTQ

Συνεχίζουν τις αγοραπωλησίες στη second hand αγορά οι Έλληνες εφοπλιστές – Οι τελευταίες κινήσεις

Πόλυς Χατζηιωάννου: Νέα παραγγελία πλοίου και πλάνο ανανέωσης του στόλου της Safe Bulkers

Έπεσε στη θάλασσα το πρώτο LNG Carrier του Βαγγέλη Μαρινάκη

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση