Σε έναν από τους πιο ενεργούς παίκτες της second hand αγοράς στον τομέα των capesize αναδεικνύεται η ναυτιλιακή NGM Energy, συμφερόντων της οικογένειας Μουνδρέα.

Στο εβδομαδιαίο της report η Intermodal αναφέρει ότι η εταιρεία εξαγόρασε το χωρητικότητας 176,000 dwt πλοίο DS Charme, κατασκευής 2011, στην τιμή των 28 εκατ. δολαρίων.

Σύμφωνα με ναυλομεσιτικές πηγές πρόκειται για το τέταρτο capesize που εντάσσεται φέτος στο στόλο της NGM Energy.

Πριν από μία εβδομάδα, η εταιρεία συνδέθηκε και με την εξαγορά του χωρητικότητας 181,356 dwt bulker Frontier Phoenix, κατασκευής 2011.

Σύμφωνα με την Allied Shipbroking στο πλοίο τοποθετήθηκε πρόσφατα σύστημα έρματος νερού και ολοκληρώθηκε η ειδική επιθεώρηση του. Η τιμή της πώλησης ανήλθε στα 33,75 εκατ. δολάρια, αποτυπώνοντας την υψηλή ζήτηση που υπάρχει για τα πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου.

Τον Ιούλιο, σύμφωνα με ναυλομεσίτες, απέκτησε το capesize Lowlands Tenacity, χωρητικότητας 179,000 dwt και κατασκευής 2011, έναντι 29,5 εκατ. δολαρίων. Το πλοίο έχει μετονομαστεί σε NN Tenacity.

Το πρώτο capesize που εξαγόρασε φέτος, στις αρχές του έτους, ήταν το αδελφό πλοίο του DS Charme, έναντι 18,5 εκατομμυρίων δολαρίων. Μετά από την ξέφρενη άνοδο των τιμών των πλοίων μεταφοράς ξηρού φορτίου, το συγκεκριμένο capesize σύμφωνα με την VesselsValue, έχει τώρα αξία περίπου 30 εκατ. δολάρια.

Σύμφωνα με την Equasis ο στόλος της NGM Energy αποτελείται από 26 πλοία συμπεριλαμβανομένων 16 τάνκερ και 20 bulk carriers.

Κατά το τελευταίο διάστημα και άλλοι Έλληνες εφοπλιστές έχουν δείξει αυξημένο ενδιαφέρον για τα πλοία capesize.

Μεταξύ άλλων, σε εξαγορές μεγάλων bulker έχουν προχωρήσει η ναυτιλιακή Dryships του εφοπλιστή Γιώργου Οικονόμου, η Safe Bulkers του εφοπλιστή Πόλυ Β. Χατζηιωάννου και η Thenamaris του εφοπλιστή Νικόλα Μαρτίνου.

Διαβάστε ακόμα:

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση