ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα ερωτήματα για υποτιμητική κερδοσκοπία σε Πειραιώς και Εθνική, η δυνατή ΔΕΗ, τα ανέκδοτα με τις πρόωρες εκλογές, ο Σαμαράς και το μήνυμα Μητσοτάκη, οι οργισμένοι βιομήχανοι και ο παραλογισμός με το σπίτι του γιατρού στη Φιλοθέη
Στο εβδομαδιαίο της report η Allied Shipbroking αναφέρει ότι εταιρεία εξαγόρασε το χωρητικότητας 181,356 dwt bulker Frontier Phoenix, κατασκευής 2011.
Στο πλοίο τοποθετήθηκε πρόσφατα σύστημα έρματος νερού και ολοκληρώθηκε η ειδική επιθεώρηση του. Η τιμή της πώλησης ανήλθε στα 33,75 εκατ. δολάρια, αποτυπώνοντας την υψηλή ζήτηση που υπάρχει για πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου.
Η NGM Energy παραμένει και φέτος ένας από τους ισχυρούς παίκτες της second hand αγοράς. Πραγματοποιεί κινήσεις αναδιάρθρωσης του στόλου της, πουλώντας παλαιότερα πλοία και αντικαθιστώντας τα με νεότερα, από τους τελευταίους μήνες του 2020. Ωστόσο, φέτος έχει εστιάσει στην αγορά των τάνκερ.
Όσον αφορά στον κλάδο ξηρού φορτίου, πηγές αναφέρουν ότι από πέρυσι το καλοκαίρι μέχρι τις αρχές του 2021 είχε προχωρήσει σε αγορές έξι πλοίων capesize, πριν ξεκινήσει η ξέφρενη άνοδος των τιμών τους.
Τον Ιούλιο, σύμφωνα με ναυλομεσίτες, απέκτησε το capesize Lowlands Tenacity, χωρητικότητας 179,000 dwt και κατασκευής 2011, έναντι 29,5 εκατ. δολαρίων. Το πλοίο έχει μετονομαστεί σε NN Tenacity.
Ενδιαφέρον για capesize
Κατά το τελευταίο διάστημα και άλλοι Έλληνες εφοπλιστές έχουν προχωρήσει σε εξαγορές πλοίων capesize.
Σύμφωνα με την Seasure Shipbroking, η ναυτιλιακή Dryships του εφοπλιστή Γιώργου Οικονόμου, επέστρεψε στην αγορά μεταχειρισμένων εστιάζοντας σε μεγάλα πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου. Κατά τις πληροφορίες απέκτησε το χωρητικότητας 179,700 dwt Stella Lucy, κατασκευής 2015, έναντι 38 εκατ. δολαρίων και το Stella Laura, χωρητικότητας 179,500 dwt που κατασκευάστηκε την ίδια χρονιά, στην τιμή των 36,5 εκατ. δολαρίων.
Η ναυτιλιακή Safe Bulkers του εφοπλιστή Πόλυ Β. Χατζηιωάννου, σύμφωνα με την VesselsValue, εξαγόρασε το Capesize Yumetamou, χωρητικότητας 181,400 dwt και κατασκευής 2012, στην τιμή των 32,3 εκατ. δολαρίων.
Κατά την Seasure Shipbroking και η ναυτιλιακή Thenamaris του εφοπλιστή Νικόλα Μαρτίνου ενίσχυσε πρόσφατα το στόλο της με ένα capesize. Πρόκειται για το χωρητικότητας 181,500 dwt Bulk Denmark, που κατασκευάστηκε το 2010 και ανήκε στην ιαπωνική Nissen Kaiun. Η τιμή της συναλλαγής ανήλθε στα 30,5 εκατ. δολάρια.
Διαβάστε ακόμα:
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Στη Βουλή το τελικό κείμενο του προϋπολογισμού – Τα μέτρα των 1,1 δισ. για το 2025
- Ποιοι Ελληνες πήγαν στο Gala του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης στη Νέα Υόρκη που είχε εισιτήριο 2.500 δολάρια
- Πλειστηριασμοί: Νέο σφυρί για Λαϊνόπουλο – Σε αναστολή τα ιμάτια του Παζαρόπουλου
- Πάνος Λασκαρίδης: Επιστροφή στο «κύτταρο» του Ιδρύματος