ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα guts των Σαράντη και Φέσσα, γιατί είναι έξαλλοι στο ΜΜ με την Απαλαγάκη, η δωρεά του Πατέρα και οι νέες περιπέτειες των Coustas στις Σπέτσες
Ειδικότερα, ο μέχρι πρόσφατα διευθύνων σύμβουλος της Trade Bank του Άμστερνταμ, ο οποίος εργάζεται στον κλάδο της ναυτιλιακής χρηματοδότησης από το 1993, ίδρυσε την Neptune Maritime Leasing, με μέτοχο το Latsco Family Office.
Πρόκειται για έναν κλάδο χρηματοδότησης της ναυτιλίας, τον οποίο εισήγαγαν στην αγορά τα τελευταία χρόνο κινεζικοί χρηματοπιστωτικοί οργανισμοί, οι οποίοι όμως συνήθως απευθύνονται σε μεγάλες ναυτιλιακές εταιρείες.
Η Neptune, που εξειδικεύεται στη χρηματοδοτική μίσθωση πλοίων, στοχεύει να προσφέρει στους πλοιοκτήτες ένα ευέλικτο εργαλείο χρηματοδότησης στη σημερινή αγορά και στους επενδυτές ασφαλή πρόσβαση σε μια αγορά με ελκυστική ή απόδοση. Η στρατηγική είναι να αποκτά υψηλής ποιότητας περιουσιακά στοιχεία σε ελκυστικές τιμές και να χτίσει ένα χαρτοφυλάκιο μακροπρόθεσμων συμβάσεων sale and leaseback σε διάφορους τομείς της ναυτιλίας.
Το Latsco Family Office (LFO) της οικογένειας της Μαριάννας Ι. Λάτση είναι ο Anchor Investor στη Neptune Maritime Leasing και έχει παρουσία στην Αθήνα, τη Γενεύη και το Λονδίνο, με επενδύσεις στη ναυτιλία, την ενέργεια, ακίνητα και Fintech.
Ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Neptune, Χάρης Αντωνίου, κατείχε μέχρι πρόσφατα διάφορες διευθυντικές θέσεις σε κορυφαία ιδρύματα του χρηματοπιστωτικού τομέα τα τελευταία 25 χρόνια. Ήταν συνεργάτης και μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Advent Technologies Inc, ενώ επίσης κατείχε τη θέση του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου στην Amsterdam Trade Bank. Μεταξύ των ετών 2009 και 2013 διετέλεσε διευθύνων σύμβουλος στο τμήμα Ενέργειας, Εμπορευμάτων και Μεταφορών και μέλος της Ομάδας Διαχείρισης της ABN AMRO.
Ο Χάρης Αντωνίου εξέφρασε την ικανοποίησή του για την έναρξη της δραστηριότητας της Neptune Maritime Leasing και υπογράμμισε ότι σκοπός είναι να βοηθηθούν οι Ευρωπαίοι πλοιοκτήτες να αναπτύξουν και ανανεώσουν τους στόλους τους μέσω της χρηματοδοτικής μίσθωσης.
«Η ναυτιλία είναι η ραχοκοκαλιά της παγκόσμιας οικονομίας, υπεύθυνη για τη μεταφορά του 90% του παγκόσμιου εμπορίου. Οι δυνάμεις της οικονομικής ανάπτυξης και η έκκληση για απανθρακοποίηση σημαίνει ότι η δομή και το τοπίο της βιομηχανίας πρόκειται να αλλάξει, αυξάνοντας τις ανάγκες της για κεφάλαιο. Έχουμε το όραμα αλλά και τους πόρους για να βοηθήσουμε τους επίδοξους Ευρωπαίους εφοπλιστές να πραγματοποιήσουν τις αναπτυξιακές τους φιλοδοξίες και τους στόχους ανανέωσης στόλου μέσω της εταιρείας χρηματοδοτικής μίσθωσης».
Από τη πλευρά της η Garbiella Kindert, πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου, ανέφερε ότι το ναυτιλιακό leasing, δεδομένου του μεγάλου κατακερματισμού της αγοράς και της αυξανόμενης ζήτησης για πιστώσεις, προσφέρει μια κατάλληλη ευκαιρία εισόδου για τους επενδυτές. Η χρηματοδοτική μίσθωση, συμπλήρωσε, προσφέρει σταθερές μακροπρόθεσμες ταμειακές ροές και προστασία από τον πληθωρισμό.
Διαβάστε επίσης:
Πάρις Κασιδόκωστας-Λάτσης: Η Latsco Shipping Limited παρέλαβε το πρώτο νεότευκτο LNG carrier
Στην εκκίνηση ο διαγωνισμός για το λιμάνι του Ηρακλείου – Ποιοι ενδιαφέρονται
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- ΣΥΡΙΖΑ: Προϋπολογισμός ανισοτήτων και φτώχειας για την πλειοψηφία της κοινωνίας
- ΟΗΕ: Αμερικανικό βέτο σε ψήφισμα για κατάπαυση του πυρός στον πόλεμο του Ισραήλ στη Γάζα
- Denizbank: Για απάτη σε βάρος διάσημων ποδοσφαιριστών κατηγορούνται οι επικεφαλής της τουρκικής τράπεζας
- Motor Oil: Το σχέδιο για ενέργεια, καύσιμα και κυκλική οικονομία