Η Neptune Lines της Μελίνας Τραυλού παρήγγειλε δύο μονάδες μεταφοράς αυτοκινήτων, σε ναυπηγείο της Κίνας. Τα δύο πλοία, θα είναι διπλού καυσίμου, τα οποία θα καίνε και LNG είναι πλοία της επόμενης γενιάς, 4.200 ceu και θα κατασκευαστούν στο ναυπηγείο Fujian Mawei Shipyard της Κίνας.

Η εταιρεία ανέθεσε στη Fujian Mawei Shipbuilding στο Fuzhou να ναυπηγήσει και να παραδώσει τα αδελφά πλοία, το έτος 2026.

1

Τα πλοία, που εντάσσονται στο πρότζεκτ Genesis Project, έχουν σχεδιαστεί από τη Neptune Lines και την Deltamarin. Εκτός από τη δυνατότητα χρήσης LNG ή VLSFO ως καύσιμο, τα πλοία θα διαθέτουν πολλά χαρακτηριστικά για την ελαχιστοποίηση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος, όπως σύστημα αποθήκευσης ενέργειας, υψηλής τάσης ισχύος στην ξηρά.

Τα newbuilds κατηγορίας του Νηογνώμονα DNV είναι τα δύο πρώτα πλοία μιας νέας σειράς που αντικατοπτρίζει τη στρατηγική της Neptune Lines για την επόμενη δεκαετία, να αυξήσει τη χωρητικότητα του στόλου της κατά 36% και να μειώσει τις εκπομπές αερίου για να παραμείνει σταθερά μπροστά από τους παγκόσμιους στόχους.

«Η Neptune Lines συνεχίζει να βελτιώνει τις περιβαλλοντικές της επιδόσεις χρησιμοποιώντας τις πιο πρόσφατες προηγμένες τεχνολογίες, καύσιμα και βελτιώσεις σε οικονομία κλίμακας.

Είμαστε αποφασισμένοι να οδηγήσουμε την ενεργειακή μετάβαση της ναυτιλιακής βιομηχανίας στη επόμενη γενιά, ενώ παραμένουμε δεσμευμένοι να παρέχουμε προσαρμοστικές και εξελιγμένες λύσεις στις ανάγκες των πελατών μας και να αντιδρούμε άμεσα στις απαιτήσεις τους”, επισημαίνει η εταιρεία σε ανακοίνωση της.

“Εξακολουθούμε να είμαστε αφοσιωμένοι στην αρχή Wake Forward” τόνισε χαρακτηριστικά, ο CEO της Neptune Lines, Craig Jasienski.

Η Neptune Lines, που ιδρύθηκε το 1975, από τον Νίκο Τραυλό και σήμερα διευθύνεται από την κόρη του, η οποία είναι πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών (ΕΕΕ), Μελίνα Τραυλού, και διαθέτει στόλο 21 μεταφορέων οχημάτων που κυμαίνονται από 1.500 έως 6.500 ceu.

Διαβάστε επίσης: 

Μπιάγκης: Η κυβέρνηση να ξεκινήσει ευρεία διαβούλευση για εκπόνηση εθνικής λιμενικής πολιτικής

Safe Bulkers (Πόλυς Β. Χατζηϊωάννου): 10 υποτροφίες για το 2003 -2004  

Neda Maritime (Νίκος Λυκιαρδόπουλος): Ναύλωσε δεξαμενόπλοιο στην Petrobras με 47.000 δολ. την ημέρα