Ο Ελβετός σχεδιαστής Yves Béhar συνεργάζεται πλέον με το ιταλικό ναυπηγείο Rossinavi για να δημιουργήσει το Solsea, ένα ηλεκτρικό υβριδικό superyacht καταμαράν, το οποίο είναι ικανό να διασχίσει ηλεκτρικά το 80 τοις εκατό του Ατλαντικού.

Το πρωτότυπο Solsea, το οποίο αποκαλύφθηκε στη φετινή Design Miami, διαθέτει συνδυασμό μεγάλων ηλιακών συλλεκτών και ενσωματωμένη μπαταρία που παρακολουθείται από AI.

1

Σύμφωνα με τον Béhar, αυτό το ηλιακό σύστημα θα μειώσει την κατανάλωση καυσίμου και το κόστος λειτουργίας του γιοτ κατά 80 τοις εκατό κατά την κρουαζιέρα. Ενώ τα μικρότερα ταξίδια θα μπορούσαν να τροφοδοτηθούν εξ ολοκλήρου ηλεκτρικά, το Solsea θα μπορούσε να πραγματοποιήσει υπερατλαντικά ταξίδια χρησιμοποιώντας 80 τοις εκατό ηλεκτρική ενέργεια.

Μάλιστα, το Solsea θα μπορούσε να επαναφορτιστεί πλήρως στην ακτή σε μόλις πέντε ώρες.

«Η γάστρα οικολογικού εκτοπίσματος του καταμαράν του γιοτ έχει σχεδιαστεί για μέγιστη υδροδυναμική απόδοση, επιτρέποντας την πλήρη ηλεκτρική πλεύση», δήλωσε περήφανα ο Béhar.

«Αυτό όχι μόνο θα μειώσει τις εκπομπές, αλλά και θα ελαχιστοποιήσει τον θόρυβο, τους κραδασμούς και τις οσμές, ενώ θα ενίσχυε την άνεση στο σκάφος και τη σύνδεση με τη φύση», πρόσθεσε.

Το Solsea διαθέτει επίσης μια λειτουργία αδρανοποίησης, όταν το καταμαράν παραμένει αγκυροβολημένο, ελαχιστοποιώντας την κατανάλωση ενέργειας. Τα ηλιακά πάνελ θα έχουν την ικανότητα να αναδιανέμουν την ενέργεια που συλλέγεται κατά τη διάρκεια μιας ημέρας σε πηγές στη μαρίνα, όταν το σκάφος είναι αγκυροβολημένο ή να τροφοδοτούν μια ολόκληρη βίλα, σύμφωνα πάντα με τον Béhar.

Ενσωματωμένα διακριτικά στο σχέδιο, τα ηλιακά πάνελ καλύπτουν την κυματιστή οροφή του γιοτ – συμπεριλαμβανομένου ενός αναδιπλούμενου καλύμματος για την πισίνα στο επάνω κατάστρωμα.

Ο Béhar έχει επιλέξει ένα κομψό μινιμαλιστικό σχέδιο για το εσωτερικό, το οποίο θα περιλαμβάνει υλικά, όπως δάπεδο από φελλό, ξύλινη επένδυση και ανακυκλωμένο πλαστικό που προέρχεται από τον ωκεανό.

Η μπαταρία θα εφοδιάζεται με την προσαρμοσμένη τεχνολογία AI της Rossinavi για την παρακολούθηση της διάρκειας ζωής της. Η τεχνολογία διασφαλίζει ότι η μπαταρία θα παραμείνει εντός του «βέλτιστου εύρους» από 20 έως 80 τοις εκατό, εξηγεί ο Béhar.

«Αυτό το σκάφος θέτει ένα νέο πρότυπο για βιώσιμη, αθόρυβη εξερεύνηση ωκεανών».

Να σημειωθεί πως ο Béhar είναι ο ιδρυτής του στούντιο σχεδιασμού Fuseproject. Το στούντιο προηγουμένως συνεργάστηκε με το στούντιο τεχνολογίας Kind Humanoid για τη δημιουργία ενός σώματος για ένα ρομποτικό σύστημα που προορίζεται για οικιακά και εμπορικά περιβάλλοντα.

 

 

 Διαβάστε επίσης:

Η Louise Trotter είναι η νέα Creative Director της Bottega Veneta

Ευάγγελος Πιστιόλης: Μέσα στη μεγαλοπρεπή δεξίωση του εφοπλιστή στις πρώην εγκαταστάσεις του Λάκη Γαβαλά στην Κάντζα (φωτογραφίες)

Dennison: Η επιστροφή του ιστορικού brand ρολογιών με σχεδιαστικό DNA από την Rolex και την Piguet