Νέο ναυπηγικό πρόγραμμα για τέσσερα containerships, συνολικής αξίας 420 εκατ. δολαρίων τρέχει η Chartworld Shipping του εφοπλιστή Λου Κολλάκη.

Πρόκειται για τέσσερα containerships χωρητικότητας 13.000 εμπορευματοκιβωτίων το καθένα, τα οποία θα κατασκευαστούν από τα κινεζικά ναυπηγεία της New Times Shipbuilding, και αναμένεται να παραδοθούν σταδιακά μέχρι τα μέσα του 2024.

Η Chartworld συνεργάζεται συχνά με τα ιδιωτικά κινεζικά ναυπηγεία, ενώ έχει ακόμα συμβόλαια για τέσσερα δεξαμενόπλοια μεταφορικής ικανότητας 115.000 τόνων το καθένα, τα οποία ναυπηγούνται στις κινεζικές γιάρδες, έναντι 185 εκατ. δολαρίων συνολικά. Τα τέσσερα δεξαμενόπλοια αναμένεται να έχουν παραδοθεί στον ελληνικό όμιλο μέχρι το τέλος του έτους.

Η εταιρεία του κ. Κολλάκη έχει έναν μεικτό στόλο από 70 περίπου πλοία, πλοία ψυγεία, containerships, bulkers και tankers). Από αυτά τα 24 είναι containerships τα οποία τα ναυλώνει σε ορισμένους από τους μεγαλύτερους Liners, στο κόσμο, όπως είναι η MSC, η CMA – CGM, η ZIM και η Happag Lloyd.

H εταιρεία

Η Chartworld είναι ένας από τους μεγαλύτερους ελληνικούς ναυτιλιακούς ομίλους, με ιστορία 40 ετών και συγκροτείται από τις εταιρείες Chartworld Shipping Corporation, Charterwell Maritime S.A. και Chartworld Maritime Management Corporation, καθώς και τον ναυλομεσιτικό βραχίονα του ομίλου, την εταιρεία Chartworld Chartering Corporation.

Η οικογένεια Κολλάκη, που ελέγχει την εταιρεία έχει καταγωγή από τις Οινούσσες, ένα νησί με μεγάλη ιστορία στην ελληνική ναυτιλία.  Η οικογένεια δραστηριοποιήθηκε στον χώρο της ναυτιλίας αρχικά με τον Μιχαήλ Κολλάκη στις αρχές του 20ού αιώνα, ενώ στα μεταπολεμικά χρόνια τον διαδέχτηκαν οι γιοι του Στέφανος (1911-1994) και Παντελής (1906-1965). Από τα τέλη της δεκαετίας του ’60, ο καπετάν Στέφανος Κολλάκης και μετέπειτα δύο από τους γιους του, ο Λου και ο Γιώργος, δημιούργησαν τον όμιλο της   Chartworld.

Η οικογένεια μέχρι τα τέλη της δεκαετίας του 90’ είχε την επιχειρηματική της έδρα στο Λονδίνο, αλλά τοτε έλαβαν την στρατηγική απόφαση να μεταφέρουν τα head quarters, στην Αθήνα, και ειδικότερα στην Γλυφάδα.

Διαβάστε επίσης:

Σεμίραμις Παληού: Αύξηση των τιμών στη second hand αγορά δείχνει η πώληση ενός bulker της Diana Shipping

Έρευνα από τους εφοπλιστές του Λονδίνου: Στο 14% του ελληνόκτητου στόλου έπεσε η ελληνική σημαία

Πώς τα τάνκερ έφτασαν να γίνουν το «hot play» της αγοράς: Τι κρύβει το ράλι των μετοχών των μεγάλων του κλάδου

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση