ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα ερωτήματα για υποτιμητική κερδοσκοπία σε Πειραιώς και Εθνική, η δυνατή ΔΕΗ, τα ανέκδοτα με τις πρόωρες εκλογές, ο Σαμαράς και το μήνυμα Μητσοτάκη, οι οργισμένοι βιομήχανοι και ο παραλογισμός με το σπίτι του γιατρού στη Φιλοθέη
Υπολογίζεται μάλιστα πως η εξαγωγή των ουκρανικών σιτηρών τον Αύγουστο, άγγιξε τα προπολεμικά επίπεδα.
Ανέκαθεν, το δια θαλάσσης εμπόριο, επισημαίνει το Ναυτικό Επιμελητήριο Ελλάδος, ένωνε τους λαούς και συνεισέφερε σημαντικά στον υπερκερασμό των εμποδίων και των κακουχιών του πολέμου, καθότι αποτελεί νευραλγικό πυλώνα για την επιβίωση των πληθυσμών και την εύρυθμη λειτουργία των κρατών.
Η συνεισφορά της εμπορικής ναυτιλίας στη μετρίαση των συνεπειών του Ρωσο-Ουκρανικού πολέμου αντανακλά, για μια ακόμη φορά, τη θεμελιώδη αλληλεξάρτηση της αλυσίδας εφοδιασμού σε βασικά αγαθά, πέρα από τα καταναλωτικά προϊόντα.
Την ίδια στιγμή, η συνέχιση ναυτολόγησης Ουκρανών ναυτικών σε πλοία της ελληνόκτητης αλλά και της διεθνούς ναυτιλίας, συνεισφέρουν σημαντικά στην απασχολησιμότητα και κατ’ επέκταση στην ουκρανική οικονομία, σε περίοδο κρίσης.
Το Ναυτικό Επιμελητήριο της Ελλάδος εκφράζει την ελπίδα πως τα παράκτια έθνη του ανθρωπιστικού διαδρόμου, κατανοώντας την σημασία του όλου εγχειρήματος, δεν θα επιβάλλουν αυξημένα τέλη ναυσιπλοΐας, ούτως ώστε να διευκολυνθεί και να διασφαλιστεί η κατά το δυνατόν απρόσκοπτη μεταφορά των σιτηρών.
Διαβάστε επίσης:
Cosmoship – Evalend: Νέες παραγγελίες containerships και gas carriers από τους Έλληνες εφοπλιστές
Attica Group: Παραιτήθηκε από το ΔΣ ο Μιχαήλ Σακέλλης – Στη θέση του ο Ηλίας Τρίγκας
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Στη Βουλή το τελικό κείμενο του προϋπολογισμού – Τα μέτρα των 1,1 δισ. για το 2025
- Ποιοι Ελληνες πήγαν στο Gala του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης στη Νέα Υόρκη που είχε εισιτήριο 2.500 δολάρια
- Πλειστηριασμοί: Νέο σφυρί για Λαϊνόπουλο – Σε αναστολή τα ιμάτια του Παζαρόπουλου
- Πάνος Λασκαρίδης: Επιστροφή στο «κύτταρο» του Ιδρύματος