ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα πλοία θα έχουν μήκος 200 μέτρα, πλάτος 38 μέτρα και χωρητικότητα φόρτωσης 9.000 Ceu, ωστόσο «τα νέα πλοία έχουν σχεδιαστεί για τη μεταφορά ηλεκτρικών οχημάτων (αυτοκίνητα, SUV, φορτηγά κ.λπ.) για αυτούς που κινούνται με ορυκτά καύσιμα, καθώς και άλλους τύπους φορτίων έως 250 τόνους» ενημέρωσε η ιταλική ναυτιλιακή εταιρεία.
Πρόσθεσε δε, ότι «θα είναι από τα πρώτα πλοία που θα εξοπλιστούν με νέα έκδοση ηλεκτρονικού κινητήρα που χαρακτηρίζεται από ειδική κατανάλωση μεταξύ των χαμηλότερων της κατηγορίας».
Εξοπλισμένες με συστήματα μείωσης των εκπομπών, οι νέες μονάδες πλοίων θα συμμορφώνονται με τα πιο αυστηρά όρια που έχουν θεσπιστεί σε διεθνές επίπεδο για τις εκπομπές CO2, NOx και SOx.
Ακριβώς όπως τα τελευταία πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων που τέθηκαν σε λειτουργία τον περασμένο Οκτώβριο, αυτά τα νέα πλοία θα έχουν τη σήμανση κλάσης Ammonia Ready από το Νηογνώμονα Rina, δηλαδή την πιστοποίηση ότι μπορούν να μετατραπούν σε επόμενη φάση στη χρήση αμμωνίας ως εναλλακτικού καυσίμου με μηδενικές εκπομπές άνθρακα.
Θα σχεδιαστούν επίσης για την παροχή ηλεκτρικής ενέργειας από το έδαφος κατά την πρόσδεση τους στους ντόκους, η οποία, όπου είναι διαθέσιμη, αποτελεί μια πράσινη εναλλακτική στην κατανάλωση ορυκτών καυσίμων κατά την παραμονή των πλοίων στο λιμάνι.
Κατά την παράδοσή των πλοίων, που αναμένεται να γίνει μεταξύ 2025 και 2026, τα νέα πλοία θα χρησιμοποιηθούν για την ενίσχυση των υπηρεσιών του Ομίλου Grimaldi μεταξύ Ευρώπης, Βόρειας Αφρικής, Εγγύς και Άπω Ανατολής.
Η νέα παραγγελία υπογράφηκε λίγο περισσότερο από δύο μήνες μετά την τελευταία παραγγελία του ομίλου για την κατασκευή πέντε πλοίων PCTC «με χρήση αμμωνίας», με δυνατότητα επιλογής για ναυπήγηση άλλων πέντε πλοίων, ένδειξη της εμπιστοσύνης της εταιρείας στην ανάπτυξη της διεθνούς αγοράς αυτοκινήτων. με ιδιαίτερη αναφορά στην κατηγορία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Η συμφωνία με την Shanghai Waigaoqiao Shipbuilding Company Limited (Sws) και την China Shipbuilding Trading Company Limited (Cstc) έρχεται επίσης σε μια πολύ σημαντική στιγμή για την κινεζική ναυτιλιακή βιομηχανία, μετά την πρόσφατη είσοδο της China Shipowners’ Association στο Διεθνές Επιμελητήριο Ναυτιλίας, το όργανο που αντιπροσωπεύει πάνω από το 80% της παγκόσμιας χωρητικότητας εμπορίου και του οποίου ο Εμανουέλε Γκριμάλντι είναι πρόεδρος.
Διαβάστε επίσης
Drewry: Στάσιμοι οι ναύλοι των πλοίων κοντέινερ – Αναμένονται μικρές μειώσεις στο άμεσο μέλλον
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μέγαρα: Εξαρθρώθηκε κύκλωμα που εξαπατούσε μέσω «καφεμαντείας» αποσπώντας μεγάλα χρηματικά ποσά
- ΥΠΕΝ: Υπό δημιουργία η ψηφιακή Εθνική Βάση Κλιματικών Δεδομένων
- ΣΥΡΙΖΑ κατά Κασσελάκη για τις δηλώσεις του για την τραγωδία στο Μάτι: Εκτελεί οργανωμένο σχέδιο
- Στέφανος Κασσελάκης: Τσίπρας και Πολάκης στο Μάτι ήξεραν για νεκρούς και το έκρυβαν… Αυτό δείχνει το χαρακτήρα τους