ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Αυτό αποκάλυψε ο πρόεδρος του ΣΕΕΝ Μιχάλης Σακέλλης, στην διαδικτυακή συνέντευξη τύπου, που έδωσε ο Σύνδεσμος. Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά οι δύο Ενώσεις και παλαιότερα μαζί, και τώρα έχει γίνει πρόταση και στην ΕΕΚΦΝ που εκπροσωπεί κρουαζιερόπλοια να επιστρέψουν στον ΣΕΕΝ, ήδη έχουν γίνει συζητήσεις και ευελπιστούμε ότι θα καταφέρουμε να λειτουργήσουμε πάλι μαζί όπως και στο παρελθόν, το οποίο θεωρούμε πολύ σημαντικό. Όπως ανέφερε οι λόγοι που οδήγησαν στην διάσπαση πριν από λίγα χρόνια, θεωρεί ότι έχουν εκλείψει.
Η ιστορία του ΣΕΕΝ
Ο ΣΕΕΝ ξεκίνησε τις δραστηριότητές του στις 30 Απριλίου 1921 ως «Πανελλήνιος Ακτοπλοϊκή Ένωσις», εκπροσωπώντας όλα τα Επιβατηγά πλοία. Συνέχισε το 1969 ως «Ένωσις Εφοπλιστών Επιβατηγών Πλοίων» και από το 2004 ως ΣΕΕΝ, εκπροσωπώντας τα επιβατηγά πλοία και τα κρουαζιερόπλοια. Το 2011 στον ΣΕΕΝ εντάχθηκαν και τα υπόλοιπα Ακτοπλοϊκά πλοία, τα οποία υπάγονταν στην ΕΕΑ, εκπροσωπώντας και πάλι το σύνολο των επιβατηγών πλοίων Ακτοπλοϊκά και Διεθνόπλοα, το μεταφορικό έργο των οποίων ξεπερνά τους 20 εκ. επιβάτες κάθε χρόνο, τα 3 εκ. οχήματα ΙΧ και τα 750.000 φορτηγά. Επίσης ο ΣΕΕΝ εκπροσωπεί θεσμικά και την κρουαζιέρα.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Γεωργιάδης: Αυξημένοι από το 2019 οι προϋπολογισμοί για το ΕΣΥ, ψευδή τα περί υποστελέχωσης των νοσοκομείων, «συμμορία της μιζέριας» ο ΣΥΡΙΖΑ
- Τουσκ: Η απειλή για μια παγκόσμια σύγκρουση είναι πραγματική
- Εθνική μπάσκετ: Παράπλευρες απώλειες από την εκκένωση του αεροδρομίου στο Λονδίνο – Καθυστερεί η επιστροφή της ομάδας
- COP29: Η συμφωνία για το Κλίμα ορίζει να αντληθούν 250 δισεκ. δολάρια από τις πλούσιες χώρες