ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
• Έχει πλήρως προετοιμάσει και εξασφαλίσει την επόμενη μέρα της λειτουργίας του ναυπηγείου ως οφείλει με βάση τα καθήκοντα του ειδικού διαχειριστή και προς όφελος της εθνικής οικονομίας.
• Επικαιροποίησε την άδεια λειτουργίας του, με αποτύπωση της σύγχρονης μορφής των εγκαταστάσεων του ναυπηγείου μετά τους διαδοχικούς διαγωνισμούς και λοιπές ανακατατάξεις που έλαβαν χώρα τα προηγούμενα έτη στο ναυπηγείο.
• Διατήρησε σε ισχύ την Απόφαση Έγκρισης Περιβαλλοντικών Όρων, η οποία διαρκεί για τουλάχιστον άλλα τρία έτη.
• Όλη η οικοπεδική έκταση είναι ενιαία και ιδιόκτητη, όπως και οι εγκαταστάσεις. Δεν υπάρχουν παραχωρήσεις, πέραν της παραχώρησης χρήσης του αιγιαλού και του έμπροσθεν θαλάσσιου χώρου, ο οποίος είναι ιδιοκτησία της Πολιτείας και γι’ αυτό υπάρχει σχετική, νομοθετικά κατοχυρωμένη, μακροχρόνια μίσθωση.
• Αξιοποιείται πλήρως η υπάρχουσα υποδομή του ναυπηγείου στο σύνολο της επισκευής και συντήρησης των υποβρυχίων και των πλοίων επιφανείας του Πολεμικού μας Ναυτικού.
• Έχουν ήδη εγκριθεί οι μελέτες πυρασφάλειας και πυροπροστασίας, από τις αρμόδιες υπηρεσίες, ώστε το σχετικό πιστοποιητικό να μπορεί να εκδοθεί, με βάση τις ληφθείσες εγκρίσεις, αμέσως μετά τη μεταβίβαση του ναυπηγείου, προς διευκόλυνση των υποψήφιων επενδυτών.
• Ολοκληρώθηκε η τακτοποίηση όλων των αυθαιρέτων, με μόνη την υποχρέωση του επενδυτή να καταβάλει το αναλογούν ποσό τακτοποίησης, όπως προβλέπει σχετική νομοθετική ρύθμιση.
Η Ειδική Διαχείριση εκτιμά ότι η συμβολή όλων των παραγόντων της Πολιτείας, από την ανάληψη των καθηκόντων της μέχρι σήμερα, ήταν καθοριστική, ώστε να υλοποιηθεί το έργο των οριστικών διευθετήσεων και να μεταβιβαστούν τα περιουσιακά στοιχεία «καθαρά» και από θεσμικά ζητήματα.
Διαβάστε ακόμη:
Pyletech Shipyards: Η επένδυση θα ξαναζωντανέψει τα πρώην Ναυπηγεία Σκαραμαγκά
Έλληνες εφοπλιστές: Επενδύσεις 1,88 δισ. δολαρίων στη hot αγορά ξηρού φορτίου
Η γραφειοκρατία στερεί πόρους και αφίξεις από τα ελληνικά νησιά
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση