ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η τελετή πραγματοποιήθηκε παρουσία του Γενικού Γραμματέα του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας της Ελληνικής Δημοκρατίας, της πρέσβεως της Γαλλίας στην Ελλάδα και του Αρχηγού Στόλου και άλλων ανωτάτων αξιωματικών του ΠΝ.
«Είμαστε πολύ περήφανοι που συνεργαζόμαστε με τα Ναυπηγεία Salamis για την κατασκευή των φρεγατών FDI. Αυτό το νέο βήμα του προγράμματος απεικονίζει τη δέσμευση της Naval Group για την υποστήριξη της βιώσιμης βιομηχανικής συνεργασίας με την ελληνική βιομηχανία και τις κοινές μας προσπάθειες να περάσουμε με επιτυχία τα ορόσημα του προγράμματος», δήλωσε ο Stéphane Frémont, Αντιπρόεδρος της Naval Group Surface Combatants (Πλοία Επιφανείας).
«Είναι ιδιαίτερη τιμή που συνεργαζόμαστε με τη Naval Group για 3 λόγους: γιατί κριθήκαμε έναντι άλλων ανταγωνιστών και επιλεχθήκαμε αξιοκρατικά, επειδή μας δόθηκε η ευκαιρία να συνεισφέρουμε με υπερηφάνεια και με όλες μας τις δυνάμεις στην ‘Άμυνα της Πατρίδας μας, και γιατί μας δόθηκε η ευκαιρία να αποκτήσουμε εξαιρετικά πολύτιμες γνώσεις που μας προσφέρθηκαν απλόχερα, επιμελώς και με πνεύμα συνεργασίας από τη Naval Group». Ανέφερε ο κ. Γιώργος Κόρος, Διευθύνων Σύμβουλος Salamis Shipyards.
Η προ-εξοπλισμένη αποστολή μπλοκ της φρεγάτας HS Formion είναι ένα σημαντικό βιομηχανικό και εμβληματικό ορόσημο στο πρόγραμμα FDI. Κατασκευασμένα στα Ελληνικά Ναυπηγεία Σαλαμίνας στη Σαλαμίνα, μεταφέρονται πλέον στο Ναυπηγείο της Naval Group στο Lorient για τα επόμενα βήματα της παραγωγής των φρεγατών. Αυτό το ορόσημο υπογραμμίζει την επιτυχία της ισχυρής και μακροχρόνιας συνεργασίας μεταξύ της Naval Group και της Ελληνικής Αμυντικής βιομηχανίας, η οποία καθημερινά επιδεικνύει το υψηλό επίπεδο δεξιοτήτων και την ικανότητά της να παρέχει πολύ υψηλής ποιότητας εξοπλισμό και υπηρεσίες. Η Naval Group είναι περήφανη που εντάσσει, Έλληνες εταίρους στη παγκόσμια εφοδιαστική της αλυσίδα.
Συμβολή στη ναυτική και βιομηχανική αυτονομία της Ελλάδας
Ως μέρος του προγράμματος FDI HN, η Naval Group έχει καταρτίσει ένα σταθερό σχέδιο συνεργασίας με στόχο την ανάπτυξη νέων δυνατοτήτων για την ελληνική βιομηχανία, διατηρώντας θέσεις εργασίας υψηλής εξειδίκευσης και δημιουργώντας μακροπρόθεσμα οικονομικά οφέλη για την Ελλάδα. Tο σχέδιο Ελληνικής Βιομηχανικής Συμμετοχής (HIP) ξεκίνησε τον Μάρτιο του 2022 στην έναρξη του προγράμματος FDI, συμβάλλει στην κατασκευή και υποστήριξη του FDI HN αλλά και στην δημιουργία ενός ισχυρού ναυτικού βιομηχανικού οικοσυστήματος στην Ελλάδα πέρα από το πρόγραμμα FDI. Εγκεκριμένες ελληνικές εταιρείες είναι ενσωματωμένες στην εφοδιαστική αλυσίδα της Naval Group και έχουν ήδη τη δυνατότητα να συμμετέχουν σε άλλα προγράμματα και μελλοντικούς διεθνείς διαγωνισμούς, αυξάνοντας τις δυνατότητές τους όπως και το οικονομικό τους όφελος και την προβολή τους στην παγκόσμια αγορά ναυτικής άμυνας.
Στο πλαίσιο αυτής της συνεργασίας, η Salamis Shipyards είναι υπεύθυνη για τις δραστηριότητες παραγωγής προεξοπλισμένων μπλοκ γάστρας τόσο για Ελληνικές όσο και Γαλλικές FDI. Τα Ναυπηγεία Σαλαμίνας έχουν επιτύχει αξιοσημείωτα την απαιτούμενη ενίσχυση μέσω ενός σαφούς Σχεδίου Βιομηχανικών Δυνατοτήτων και επέδειξε υψηλές δεξιότητες στη συγκόλληση και σωληνώσεις, σε συνδυασμό με έντονη συμμετοχή της διοίκησης. Ήταν η μεταφορά μιας δυνατής αμυντικής τεχνογνωσίας από την Naval Group, σε συνδυασμό με το εγγενές ελληνικό ναυπηγικό ταλέντο και δεκαετίες βαθιάς ναυπηγικής τεχνογνωσία των Ναυπηγείων Σαλαμίνας, που είχε ως αποτέλεσμα την υψηλής ποιότητας κατασκευή των μπλοκ φρεγάτας που παραδόθηκαν σήμερα στις 5 Φεβρουαρίου 2024, σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα.
Διαβάστε επίσης
Γιώργος Κόρος: Ξεκίνησε η «άνοιξη» για τα Ναυπηγεία Σαλαμίνας
Γιώργος Κόρος (Ναυπηγεία Σαλαμίνας): Να δώσουμε στη ναυπηγοεπισκευή το κύρος που της αρμόζει
Novo Nordisk: Mega deal $11 δισ. για το δημοφιλές Wegovy κατά της παχυσαρκίας
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μιχάλης Σιαμίδης στο mononews: Κάθε επιχείρηση πρέπει να χτίσει το δικό της επιχειρηματικό μοντέλο
- Τι θα εισφέρει η Μπάρμπα Στάθης στην Ideal Holdings
- OΠΑΠ: Γιατί η αγορά περιμένει ότι θα σπάσει το φράγμα των 770 εκατ. ευρώ EBITDA φέτος
- Αρ. Παντελιάδης (ΕΣΕ): Οι τιμές στα σούπερ μάρκετ δεν θα επιστρέψουν ποτέ στα προ 3ετίας επίπεδα