ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ο τζίρος της εταιρείας αυξήθηκε σε ετήσια βάση κατά 17% στο α’ τρίμηνο 2019, φτάνοντας στα 147 εκατομμύρια δολάρια, εκ των οποίων τα 31 εκατ. δολάρια προέρχονται από την επέκταση της στρατηγικής συνεργασίας της εταιρείας με μία μεγάλη κρατική πετρελαϊκή εταιρεία για δύο τάνκερ panamax, χωρίς να δίνονται περισσότερες λεπτομέρειες, αν και εκτιμάται πως η πετρελαϊκή είναι από τη Λατινική Αμερική.
Η TEN ανακοίνωσε επίσης ότι στο α’ τρίμηνο 2019 τοποθέτησε ορισμένα suezmaxes και aframaxes στην αγορά spot, μία κίνηση με την οποία πέτυχαν τζίρους αυξημένους κατά 18,4 εκατ. δολάρια σε ετήσια βάση.
Η μερισματική πολιτική της εταιρείας παραμένει σταθερή, με μέρισμα 5 σεντς του δολαρίου για το α’ τρίμηνο, ωστόσο η TEN σχεδιάζει να διανέμει πλέον τα μερίσματα σε εξαμηνιαία βάση.
Το χρέος της εταιρείας μειώθηκε κατά 150 εκατομμύρια δολάρια συγκριτικά με το α’ τρίμηνο 2018 και η TEN θεωρεί πως η κατάσταση του χρέους πρόκειται να βελτιωθεί περαιτέρω, καθώς ολοκληρώνεται το 2020 το πρόγραμμα των 19 νεότευκτων τάνκερ της.
Πλέον, η TEN στρέφει το ενδιαφέρον της στο να επωφεληθεί από το «θετικό περιβάλλον» που εκτιμά πως θα δημιουργήσει στην αγορά των τάνκερ η μείωση των παραγγελιών νέων πλοίων και οι επιπτώσεις από την εφαρμογή των κανονισμών για τις εκπομπές ρύπων στη ναυτιλία, που τίθενται σε ισχύ την 1η Ιανουαρίου του 2020. Παράλληλα, η εταιρεία προτίθεται να εξερευνήσει περαιτέρω ευκαιρίες στην αγορά των LNG και στα shuttle tankers.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Fitch: Επιβεβαίωσε το BBB- της Ελλάδας, διατήρησε σταθερές τις προοπτικές – Βλέπει ανάπτυξη 2,4% το 2025
- Γιατί ο Καραμανλής έκλεισε την συζήτηση για την προεδρία της Δημοκρατίας – Στήριξε τον Σαμαρά
- Πραγματική φοβέρα ή προετοιμασία για ανακωχή;
- Χρηματιστήριο: Repricing των τραπεζών, αγορές σε μετοχές με μερισματική απόδοση φέρνει η πτώση των επιτοκίων κατά 0,50% από την ΕΚΤ