Δύο ακόμα containerships από τη γερμανική αγορά απέκτησε η ναυτιλιακή Contships Management, συμφερόντων του εφοπλιστή Νίκου Πατέρα.

Ειδικότερα, η εταιρεία αγόρασε τα πλοία CFS Pacatu (χωρητικότητας 1.100 teu, κατασκευής 2004) και BC Singapore (χωρητικότητας 1.118 teu, κατασκευής 2007). Αν και υπάρχουν αναφορές ότι η πώληση και των δύο πλοίων στοίχισε στην Contships Management μόνο 5,7 εκατ. δολάρια, εκπρόσωπος της εταιρείας άφησε να εννοηθεί, μιλώντας στο TradeWinds, ότι η πραγματική τιμή ήταν υψηλότερη. Σύμφωνα με το VesselsValue, η αξία των πλοίων εκτιμάται στα 4 με 5 εκατομμύρια δολάρια το καθένα.

Η Contships, που μετρά πέντε χρόνια ζωής, έχει επεκτείνει ταχύτατα την παρουσία της στην αγορά των feederships, με συχνές κινήσεις στη γερμανική αγορά, όπου συνηθίζει να αγοράζει πλοία από εταιρείες με οικονομικά προβλήματα. Εν προκειμένω, τα πλοία ανήκαν στις εταιρείες Harren & Partner και Leonhardt & Blumberg. Η τελευταία μάλιστα έχει πωλήσει τέσσερα containerships φέτος.

Η Contships έχει επενδύσει περισσότερα από 250 εκατ. δολάρια τα τελευταία τέσσερα χρόνια για να επεκτείνει τον στόλο της, που σήμερα περιλαμβάνει περίπου 40 πλοία, χωρητικότητας από 704 έως 1.432 teu, η πλειοψηφία των οποίων κατασκευάστηκε μεταξύ 2003 και 2009. Τον περασμένο Οκτώβριο δαπάνησε συνολικά 11 εκατ. ευρώ για την εξαγορά δύο πλοίων, των Beatriz B (χωρητικότητας 1.267 teu, κατασκευής 2008) και Veronica B (χωρητικότητας 1.267 teu, κατασκευής 2007).

Οι κινήσεις αυτές της Contships έρχονται σε μία περίοδο όπου οι τιμές ναύλωσης για μικρά containerships βρίσκονται σε πολύ χαμηλά επίπεδα. Οι τιμές ναύλωσης ενός πλοίου 1.100 teu για 12 μήνες κινούνται γύρω στα 6.220 δολάρια ημερησίως, χαμηλότερα σε σχέση με πέρυσι (6.456 δολάρια ημερησίως).

Αντιθέτως, οι τιμές ναύλωσης μεγαλύτερων containerships κινούνται σε επίπεδα περίπου 36% υψηλότερα έναντι της αντίστοιχης περσινής περιόδου, με τις τιμές ναύλωσης για ένα panamax  4.250 teu να διαμορφώνονται στα 13.744 δολάρια ημερησίως, από τα 11.130 δολάρια ημερησίως τον Δεκέμβριο του 2018.