array(0) {
}
        
    
Menu
-4.83%
Τζίρος: 382.56 εκατ.

Τέμπη: Πανεπιστήμια Γάνδης και Πίζας αμφισβητούν τις αναφορές του ΕΟΔΑΣΑΑΜ για την πυρόσφαιρα

Ν. Πατέρας: Επενδύσεις άνω των 250 εκατ. δολαρίων για το στόλο της Contships

Tα 40 πλοία έφτασε ο στόλος της Contships συμφερόντων του Νικόλα Πατέρα, καθώς την προηγούμενη εβδομάδα εξαγόρασε δυο ακόμα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων (feeder). Ειδικότερα, σύμφωνα με πηγές της αγοράς, η ναυτιλιακή συμφώνησε να καταβάλει 11 εκατομμύρια δολάρια για την απόκτηση του χωρητικότητας 1.267-TEU πλοίου Beatriz B (κατασκευής 2008) και το ίδια χωρητικότητας Veronica B (κατασκευής […]

Ερριέτα Κομνηνού
Νικόλας Πατέρας, εφοπλιστής

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Νίκος Τσάκος-Σήλια Κριθαριώτη: Το χρυσό ζευγάρι σύμβολο της ελληνικής οικονομικής ανάκαμψης
Γ. Μαρτίνος: Στρατηγική συνεργασία στο μέλλον των data για πλοία ξηρού φορτίου
Νίκος Πατέρας: Η Contships Management πούλησε με κέρδη δύο εκ των παλαιότερων πλοίων της

Tα 40 πλοία έφτασε ο στόλος της Contships συμφερόντων του Νικόλα Πατέρα, καθώς την προηγούμενη εβδομάδα εξαγόρασε δυο ακόμα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων (feeder).

Ειδικότερα, σύμφωνα με πηγές της αγοράς, η ναυτιλιακή συμφώνησε να καταβάλει 11 εκατομμύρια δολάρια για την απόκτηση του χωρητικότητας 1.267-TEU πλοίου Beatriz B (κατασκευής 2008) και το ίδια χωρητικότητας Veronica B (κατασκευής 2007). Η Contships πρόκειται να αναβαθμίσει τα δύο πλοία, ώστε να διπλασιάσουν την δυναμικότητα τους.

Ο Νικόλας Πατέρας, που ιστορικά είναι γνωστός για τις κινήσεις του στα δεξαμενόπλοια (και τον Παναθηναϊκό) , ίδρυσε τη νέα ναυτιλιακή του εταιρεία από το μηδέν το 2014. Έκτοτε υπολογίζεται πως έχει επενδύσει περισσότερα από 250 εκατομμύρια δολάρια για να χτίσει τον στόλο της που πλέον, μετά και την προαναφερθείσα αγορά, έφτασε σε μέγεθος 40 πλοίων.

Όλα είναι πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων περιφερειακών πλόων (feeder), χωρητικότητας από 704 TEU έως τα 1.432 TEU ενώ  η μεγάλη πλειοψηφία τους κατασκευάστηκε μεταξύ 2003 και 2009. Καθώς ο στόλος αριθμεί πλέον 40 και 50 πλοία, στόχο που είχε θέσει αρχικά ο Έλληνας εφοπλιστής, αρχίζει πλέον να ξεκαθαρίζει τα μικρότερα και παλαιότερα πλοία του, αντικαθιστώντας τα με νεότερα και μεγαλύτερου μεγέθους.

Σε αυτό το πλαίσιο, η εξαγορά των Veronica B και Beatriz B αποτελεί μία κίνηση ανανέωσης του στόλου της Contships.

Ο Νίκος (Νικόλας) Πατέρας είναι Έλληνας πλοιοκτήτης και πρώην πρόεδρος της ομάδας ποδοσφαίρου του Παναθηναϊκού. Κατάγεται από τις Οινούσσες της Χίου και γεννήθηκε στην Αθήνα στις 26 Αυγούστου του 1963. Είναι απόφοιτος του Πανεπιστημίου City του Λονδίνου. Ο πατέρας του Διαμαντής, διετέλεσε για χρόνια παράγοντας του Παναθηναϊκού Αθλητικού Ομίλου και είναι ένας από τους μεγάλους δωρητές της ελληνικής πολιτείας με πλούσιο φιλανθρωπικό έργο υπέρ νοσοκομείων, ναών, εκπαιδευτικών ιδρυμάτων κλπ.

Το 1992, ο Νικόλας, έχοντας προηγουμένως εργαστεί μαζί με τον πατέρα του, Διαμαντή, και το θείο του, Ιωάννη, ίδρυσε τη δική του ναυτιλιακή εταιρεία καταφέρνοντας να διαχειριστεί στόλο έως και 50 πλοίων που τελικά εκποίησε με μεγάλο κέρδος πριν την κρίση.  Την περίοδο μεταξύ 2008 και 2010 διετέλεσε πρόεδρος της ΠΑΕ Παναθηναϊκός.

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.
ΣΧΟΛΙΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Σύνταξη πριν τα 62 για 10 κατηγορίες ασφαλισμένων 40.000 μπορούν να αποχωρήσουν το 2025

Ο ιδρυτής της Manessis Travel, Ανδρέας Μάνεσσης, είναι ο ιδιοκτήτης της Mercedes που έτρεχε με 291 χιλ/ώρα

Ανδρέας Καψάλης (Lamda): Ποιος είναι ο «Number One» των εργοταξίων στο Ελληνικό

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τέμπη: Πανεπιστήμια Γάνδης και Πίζας αμφισβητούν τις αναφορές του ΕΟΔΑΣΑΑΜ για την πυρόσφαιρα
Ελληνοτουρκικό παζάρι: Συναντήσεις πολιτικών και Ελλήνων-Τούρκων επιχειρηματιών στη σκιά της Διασύνδεσης Ελλάδας-Κύπρου
Τρία καυτά ερωτήματα των ξένων – Χειρόφρενο στην παροχολογία ελέω εμπορικού πολέμου  
Τι θα κάνουν οι αγορές με βάση τον VIX S&P 500, τα σοφά λόγια Μπάφετ, τα μπόνους στον ΟΠΑΠ, οι νέες αρμοδιότητες Χατζηδάκη, γιατί πήγε ο Καρατζάς στον Πιερ, και η οργή του ΚΜ με την πλατινομαλλούσα βουλευτή
Motor Oil… εισηγμένη «παντός καιρού»
Χρηματιστές στο mononews.gr: Όποια μετοχή έχει μερισματική απόδοση πάνω από 4% είναι για αγορά από την Δευτέρα
Έρχεται σκοτοδίνη και όποιος αντέξει – Τι κάνουμε τώρα στο Χρηματιστήριο;
Κριστίν Λαγκάρντ: Το ξύπνημα της… Ωραίας Κοιμωμένης
Γιάννης Στουρνάρας (ΤτΕ) στο mononews: «Αρνητικό κοσμοϊστορικό γεγονός» το ύψος των δασμών Τραμπ
Ποια ξενοδοχεία και βιομηχανικά ακίνητα βγαίνουν στο σφυρί αυτή την εβδομάδα