Menu
-0.81%
Τζίρος: 115.10 εκατ.

Κυβέρνηση σε Κομισιόν για ηλεκτρικό ρεύμα: Δώστε λύση τώρα ή θα το λύσουμε μόνοι μας -Επιτρέψτε Μηχανισμό Υπερεσόδων

Ν. Πατέρας: Επενδύσεις άνω των 250 εκατ. δολαρίων για το στόλο της Contships

Tα 40 πλοία έφτασε ο στόλος της Contships συμφερόντων του Νικόλα Πατέρα, καθώς την προηγούμενη εβδομάδα εξαγόρασε δυο ακόμα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων (feeder). Ειδικότερα, σύμφωνα με πηγές της αγοράς, η ναυτιλιακή συμφώνησε να καταβάλει 11 εκατομμύρια δολάρια για την απόκτηση του χωρητικότητας 1.267-TEU πλοίου Beatriz B (κατασκευής 2008) και το ίδια χωρητικότητας Veronica B (κατασκευής […]

Ερριέτα Κομνηνού
Νικόλας Πατέρας, εφοπλιστής

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Νίκος Τσάκος-Σήλια Κριθαριώτη: Το χρυσό ζευγάρι σύμβολο της ελληνικής οικονομικής ανάκαμψης
Γ. Μαρτίνος: Στρατηγική συνεργασία στο μέλλον των data για πλοία ξηρού φορτίου
Νίκος Πατέρας: Η Contships Management πούλησε με κέρδη δύο εκ των παλαιότερων πλοίων της

Tα 40 πλοία έφτασε ο στόλος της Contships συμφερόντων του Νικόλα Πατέρα, καθώς την προηγούμενη εβδομάδα εξαγόρασε δυο ακόμα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων (feeder).

Ειδικότερα, σύμφωνα με πηγές της αγοράς, η ναυτιλιακή συμφώνησε να καταβάλει 11 εκατομμύρια δολάρια για την απόκτηση του χωρητικότητας 1.267-TEU πλοίου Beatriz B (κατασκευής 2008) και το ίδια χωρητικότητας Veronica B (κατασκευής 2007). Η Contships πρόκειται να αναβαθμίσει τα δύο πλοία, ώστε να διπλασιάσουν την δυναμικότητα τους.

Ο Νικόλας Πατέρας, που ιστορικά είναι γνωστός για τις κινήσεις του στα δεξαμενόπλοια (και τον Παναθηναϊκό) , ίδρυσε τη νέα ναυτιλιακή του εταιρεία από το μηδέν το 2014. Έκτοτε υπολογίζεται πως έχει επενδύσει περισσότερα από 250 εκατομμύρια δολάρια για να χτίσει τον στόλο της που πλέον, μετά και την προαναφερθείσα αγορά, έφτασε σε μέγεθος 40 πλοίων.

Όλα είναι πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων περιφερειακών πλόων (feeder), χωρητικότητας από 704 TEU έως τα 1.432 TEU ενώ  η μεγάλη πλειοψηφία τους κατασκευάστηκε μεταξύ 2003 και 2009. Καθώς ο στόλος αριθμεί πλέον 40 και 50 πλοία, στόχο που είχε θέσει αρχικά ο Έλληνας εφοπλιστής, αρχίζει πλέον να ξεκαθαρίζει τα μικρότερα και παλαιότερα πλοία του, αντικαθιστώντας τα με νεότερα και μεγαλύτερου μεγέθους.

Σε αυτό το πλαίσιο, η εξαγορά των Veronica B και Beatriz B αποτελεί μία κίνηση ανανέωσης του στόλου της Contships.

Ο Νίκος (Νικόλας) Πατέρας είναι Έλληνας πλοιοκτήτης και πρώην πρόεδρος της ομάδας ποδοσφαίρου του Παναθηναϊκού. Κατάγεται από τις Οινούσσες της Χίου και γεννήθηκε στην Αθήνα στις 26 Αυγούστου του 1963. Είναι απόφοιτος του Πανεπιστημίου City του Λονδίνου. Ο πατέρας του Διαμαντής, διετέλεσε για χρόνια παράγοντας του Παναθηναϊκού Αθλητικού Ομίλου και είναι ένας από τους μεγάλους δωρητές της ελληνικής πολιτείας με πλούσιο φιλανθρωπικό έργο υπέρ νοσοκομείων, ναών, εκπαιδευτικών ιδρυμάτων κλπ.

Το 1992, ο Νικόλας, έχοντας προηγουμένως εργαστεί μαζί με τον πατέρα του, Διαμαντή, και το θείο του, Ιωάννη, ίδρυσε τη δική του ναυτιλιακή εταιρεία καταφέρνοντας να διαχειριστεί στόλο έως και 50 πλοίων που τελικά εκποίησε με μεγάλο κέρδος πριν την κρίση.  Την περίοδο μεταξύ 2008 και 2010 διετέλεσε πρόεδρος της ΠΑΕ Παναθηναϊκός.

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.
ΣΧΟΛΙΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

«Μπλόκο» Στουρνάρα στο σχέδιο των τραπεζών για το νέο IRIS

O Σαμαράς, οι μετοχές, το ΜΜ και ο Ηλιάδης, ο «Τρελαντώνης» και οι 6, η BSB στο ΧΑ, ο Κούστας και η ηθοποιός της βιντεοκασέτας, η απαίτηση του pirouetter, τι λέει η EDISON για τα media και η συγκίνηση του Χατζηδάκη

Μάριος Ηλιόπουλος, προς φιλάθλους: “Σας παρακαλώ στα συνθήματα σας να μην βρίζετε τη μάνα των αντιπάλων”

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κυβέρνηση σε Κομισιόν για ηλεκτρικό ρεύμα: Δώστε λύση τώρα ή θα το λύσουμε μόνοι μας -Επιτρέψτε Μηχανισμό Υπερεσόδων
Καραβίας (Eurobank): Ζητάμε πολιτική σταθερότητα, κίνητρα για επενδύσεις, περισσότερες μεταρρυθμίσεις
Ελλάκτωρ: Με ακίνητα αξίας 80 εκατ. του Χόλτερμαν εξασφαλίζει ρευστότητα η Reds
Μάχη για το έργο κυβερνοασφάλειας των συστημάτων του δημοσίου αξίας €100 εκατ. – Ποιοι το διεκδικούν
Σε απεργιακό κλοιό η χώρα – Με δυσκολία οι μετακινήσεις του επιβατικού κοινού
Τα ερωτήματα για υποτιμητική κερδοσκοπία σε Πειραιώς και Εθνική, η δυνατή ΔΕΗ, τα ανέκδοτα με τις πρόωρες εκλογές, ο Σαμαράς και το μήνυμα Μητσοτάκη, οι οργισμένοι βιομήχανοι και ο παραλογισμός με το σπίτι του γιατρού στη Φιλοθέη
Για τη Ν.Δ. η αποτυχία δεν αποτελεί επιλογή
Βασίλης Ψάλτης: Τι έχει φέρει για την Alpha Bank η συνεργασία με την Unicredit
Το μήνυμα Μητσοτάκη μετά τη διαγραφή Σαμαρά, οι «Συμπιλίδηδες» και η επόμενη ημέρα
Το σπίτι του γιατρού στη Φιλοθέη, ο γερανός και μια παράλογη απόφαση του δημάρχου Μπονάτσου