Η ελληνική ναυτιλιακή εταιρεία Dianik Bross Shipping Corp παρέλαβε ένα handymax φορτηγό πλοίο, αντικαθιστώντας ένα παρόμοιο πλοίο το οποίο πωλήθηκε σε εταιρεία κινέζικων συμφερόντων πριν από λίγο καιρό.

Σύμφωνα με πηγές της εταιρείας, η Dianik αγόρασε το bulker Xuan 7 (χωρητικότητας 42,700-dwt και κατασκευής 1997), έναντι 4,9 εκατομμυρίων δολαρίων, και το μετονόμασε σε Anna M.

Η συμφωνία αυτή έρχεται αμέσως μετά την πώληση του bulk carrier Steel Honesty (χωρητικότητας 45.600-dwt και κατασκευής 2000) το οποίο αγοράστηκε από Κινέζους πλοιοκτήτες έναντι 7,5 εκατομμυρίων δολαρίων.

Πάντως, αρκετά ναυτιλιακά γραφεία καταγράφουν ακόμη ως ιδιοκτήτρια αυτών των πλοίων την SteelShips. Η συγκεκριμένη εταιρεία ήταν μία κοινοπραξία μεταξύ της Dianik και του εφοπλιστή Νικόλα Νοτιά.

Ωστόσο, σύμφωνα με το tradewinds, η συγκεκριμένη σύμπραξη δεν υφίσταται πλέον, με την Dianik να λειτουργεί με απόλυτη αυτονομία και με τον εφοπλιστή Νικόλα Νοτιά να έχει αναθέσει τη διαχείριση των πλοίων του στην SteelTech.

Όσον αφορά τη SteelShips, αυτήν την εβδομάδα ανακοίνωσε πως είναι η ιδιοκτήτρια του ultramax bulk carrier Ultra Omega (χωρητικότητας 63.200-dwt και κατασκευής 2015), το οποίο φέρεται να πωλήθηκε από τη νοτιοκορεάτικη εταιρεία Sammok Shipping τον Μάιο του 2017 σε ναυτιλιακή ελληνικών συμφερόντων για 19,8 εκατ. δολάρια.

Πάντως, το πλοίο παραδόθηκε τελικά στην SteelShips τον Δεκέμβριο του 2017, με την εταιρεία να καταβάλει λίγο παραπάνω από 18 εκατ. δολάρια. Αυτή τη στιγμή το πλοίο είναι το μοναδικό στον στόλο της SteelShips.

Ο στόλος της Dianik αποτελείται επίσης από το panamax bulker Captain Stefanos M (χωρητικότητας 70.500-dwt και κατασκευής 1998)και το ultramax Stella T (χωρητικότητας 48.200-dwt και κατασκευής 1997).

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:  Β. Βαλέντης: Πέτυχε την αναχρηματοδότηση των δανείων της Pyxis Tankers

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Σε Έλληνα εφοπλιστή το ποσοστό που κατείχε η HSH Nordbank στην FSL Trust

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Π. Γεωργιόπουλος: Αποχωρεί από τη Gener8 μετά την εξαγορά της από τη Euronav. Πόσα χρήματα θα πάρει