ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Αρκετοί ναυλομεσίτες συνδέουν την εταιρεία NGM Energy της οικογένειας Μουνδρέα με την απόκτηση του VLCC DS Vida (χωρητικότητας 299.000 dwt, κατασκευής 2003) έναντι 22,8 εκατομμυρίων δολαρίων από την Dr Peters. Άλλοι τοποθετούν την τιμή γύρω στα 24 εκατομμύρια δολάρια, σε μία περίοδο όπου οι τιμές των VLCCs έχουν αρχίσει να ανεβαίνουν εν όψει χειμώνα.
Επισήμως πάντως το deal δεν επιβεβαιώνεται από καμία από τις δύο πλευρές. Αν επιβεβαιωθεί, το DS Vida θα γίνει το τέταρτο τάνκερ VLCC της εταιρείας, κατασκευασμένο και αυτό, όπως και τα υπόλοιπα τρία, μεταξύ 2001 και 2003.
Σημειώνεται ότι η NGM Energy πούλησε προς διάλυση τον περασμένο Σεπτέμβριο το παλαιότερο VLCC της, το Ataka (χωρητικότητας 281.000 dwt, κατασκευής 1998), έναντι σχεδόν 17 εκατομμυρίων δολαρίων. Η εταιρεία το είχε αποκτήσει στις αρχές του 20116 έναντι περίπου 21,3 εκατ. δολαρίων από την ιαπωνική NYK Line.
Μάλιστα, τον περασμένο Φεβρουάριο είχε κυκλοφορήσει η φήμη ότι η οικογένεια Μουνδρέα αναζητούσε αγοραστή και για ένα άλλο τάνκερ της, το Alter Ego (χωρητικότητας 310.000 dwt, κατασκευής 2001). Την περίοδο εκείνη ακουγόταν ότι υπάρχει και συμφωνία για την πώλησή του, όμως κάτι τέτοιο δεν έγινε τελικά.
Γεγονός είναι πάντως ότι η εταιρεία βρίσκεται σε περίοδο ανανέωσης του στόλου της και ενδέχεται να προχωρήσει και σε άλλες αντίστοιχες ενέργειες στο εγγύς μέλλον.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Χ. Λουκόπουλος: Η δικαστική ήττα και η περιπέτεια του… περιπλανώμενου πλοίου της Oxygen
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Στ. Τσαντάνης: Συμφωνία της Seanergy με τους ναυλωτές της για εγκατάσταση scrubbers
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Β. Μαρινάκης: Η CPP εξοπλίζει με scrubber 14 πλοία της και προχωρά σε νέα συμφωνία με την Ηyundai Marine
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν: Το Κίεβο μπορεί να «υπολογίζει» στην ΕΕ μετά τις «φρικτές» επιθέσεις της Ρωσίας
- Καιρός: Πρόσκαιρη βελτίωση σήμερα – Ξανά βροχές από αύριο
- «Μπλόκο» Στουρνάρα στο σχέδιο των τραπεζών για το νέο IRIS
- Άμεση ανάλυση: Τι συμβαίνει με τις μετοχές των ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και Eurobank, τον χρυσό και το πετρέλαιο