ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πρόκειται για το πλοίο Vida (κατασκευής 2003), το οποίο σύμφωνα με την Allied Shipbroking εξαγοράστηκε από εταιρεία με έδρα τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, έναντι 25,75 εκατ. δολαρίων. Η NGM Energy είχε αποκτήσει το πλοίο τον Οκτώβριο του 2018 έναντι 22,8 εκατομμυρίων δολαρίων, και άρα βγαίνει κερδισμένη από αυτή τη συναλλαγή κατά 3,2 εκατομμύρια δολάρια.
Η Clarkson Research επισημαίνει πως η τιμή πώλησης του πλοίου είναι αρκετά ικανοποιητική συγκριτικά με τις προσδοκίες της αγοράς.
Μετά την πώληση του Vida, η NGM Energy μένει με 20 τάνκερ στον στόλο της.
Υπενθυμίζεται ότι πρόσφατα η NGM Energy προχώρησε στην απόκτηση δύο παλιών τάνκερ από τον γερμανικό όμιλο Dr Peters. Σύμφωνα με πηγές της αγοράς, τα αδελφά πλοία DS Symphony και DS Melody (αμφότερα χωρητικότητας 150.000 dwt, κατασκευής 2001) αγοράστηκαν από την ελληνική εταιρεία έναντι 12 εκατομμυρίων δολαρίων.
Πρόκειται για δύο πλοία που κατασκευάστηκαν στα ναυπηγεία Sasebo Heavy Industries, και ήταν μεταξύ των τάνκερ που επέστρεψαν στην Dr Peters πριν από δύο περίπου χρόνια από την Frontline του John Fredriksen, όπου είχαν απασχοληθεί με μακροχρόνια ναύλωση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Γ. Οικονόμου: Η Dryships εξαγόρασε πλοίο από τον βασικό της μέτοχο
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Α. Μαρτίνος: H Minerva Marine ισχυροποιεί το στόλο της με νέα τάνκερ
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Γ. Κούστας: Ολοκληρώθηκε το παζλ της αναδιάρθρωσης χρέους της Danaos
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Fitch: Επιβεβαίωσε το BBB- της Ελλάδας, διατήρησε σταθερές τις προοπτικές – Βλέπει ανάπτυξη 2,4% το 2025
- Γιατί ο Καραμανλής έκλεισε την συζήτηση για την προεδρία της Δημοκρατίας – Στήριξε τον Σαμαρά
- Πραγματική φοβέρα ή προετοιμασία για ανακωχή;
- Χρηματιστήριο: Repricing των τραπεζών, αγορές σε μετοχές με μερισματική απόδοση φέρνει η πτώση των επιτοκίων κατά 0,50% από την ΕΚΤ