ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Σύμφωνα με πηγές της αγοράς σε Βρετανία και Ελλάδα, η ναυτιλιακή NGM Energy, συμφερόντων της οικογένειας Μουνδρέα, αγόρασε πρόσφατα το VLCC Energy R (χωρητικότητας 319.000 dwt, κατασκευής 2003) από τη Varde Partners έναντι 32-35 εκατ. δολαρίων, ενώ η ίδια εταιρεία φέρεται να βρίσκεται πίσω από ένα ακόμα deal για την αγορά ενός πλοίου μεταφοράς αργού, του Ever Rich No 18 (χωρητικότητας 105.500 dwt, κατασκευής 2003).
Το συγκεκριμένο πλοίο είχε αναφερθεί αρχικά ότι πωλήθηκε από την εταιρεία Winson Oil, με έδρα το Χονγκ Κονγκ, τον περασμένο Ιούνιο με τιμή της τάξεως των 14,3 εκατ. δολαρίων, υψηλότερη κατά 1,6 εκατ. δολάρια από την τιμή στην οποία είχε αγοράσει το πλοίο τον Φεβρουάριο του 2018. Ωστόσο, εφόσον επιβεβαιωθούν οι πληροφορίες για το deal με την NGM Energy, η τιμή θα είναι λίγο υψηλότερη, στα 14,5 εκατ. δολάρια, ενώ υπάρχουν και φήμες που ανεβάζουν το ύψος της συμφωνίας στα 17 εκατ. δολάρια.
Σημειώνεται ότι οικογένεια Μουνδρέα είναι επίσης ιδιαίτερα δραστήρια φέτος και στην αγορά των μεταχειρισμένων capesizes. Σύμφωνα με το TradeWinds, τον περασμένο Μάιο αγόρασε το πλοίο Cape Maria (χωρητικότητας 170.000 dwt, κατασκευής 2005), ενώ πρόσφατα αποκαλύφθηκε πως έχει αγοράσει και ένα ακόμα πλοίο, το Nord Steel (χωρητικότητας 180.200 dwt, κατασκευής 2007), έναντι ποσού κοντά στα 18 εκατ. δολάρια.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Fitch: Επιβεβαίωσε το BBB- της Ελλάδας, διατήρησε σταθερές τις προοπτικές – Βλέπει ανάπτυξη 2,4% το 2025
- Γιατί ο Καραμανλής έκλεισε την συζήτηση για την προεδρία της Δημοκρατίας – Στήριξε τον Σαμαρά
- Πραγματική φοβέρα ή προετοιμασία για ανακωχή;
- Χρηματιστήριο: Repricing των τραπεζών, αγορές σε μετοχές με μερισματική απόδοση φέρνει η πτώση των επιτοκίων κατά 0,50% από την ΕΚΤ