Σημαντικά κέρδη εξασφάλισε η ναυτιλιακή Thenamaris, συμφερόντων του εφοπλιστή Νικόλα Μαρτίνου, μετά την πώληση ενός φορτηγού πλοίου τύπου kamsarmax, το οποίο αγόρασε όταν οι τιμές της αγοράς βρίσκονταν στο ναδίρ, το 2016.

Ο Έλληνας πλοιοκτήτης υπήρξε ιδιαίτερα δραστήριος στις αγορές πλοίων ξηρού φορτίου όταν οι τιμές των ναύλων βρίσκονταν στο χαμηλότερο επίπεδο των τελευταίων 30 ετών και τώρα αρχίζει να αποκομίζει τα κέρδη της επένδυσης του.

Σύμφωνα με ναυλομεσίτες η εταιρεία πούλησε το χωρητικότητας 81,600-dwt πλοίο Seatribute (κατασκευής 2012) σε Κινέζο αγοραστή, με το τίμημα να κυμαίνεται στα 20 εκατ. δολάρια. 

Πρόκειται για σημαντικό premium δεδομένου ότι η Τhenamaris είχε αγοράσει το συγκεκριμένο bulker, που κατασκευάστηκε στο ναυπηγείο DSME στην τιμή των 12,4 εκατ. δολαρίων το Μάρτιο 2016. 

Ήταν το δεύτερο από τα τέσσερα φορτηγά πλοία που είχε αγοράσει η ναυτιλιακή εκείνη τη χρονιά.

Σημειώνεται ότι κατά τη διετία 2015-2016 η οικογένεια Thenamaris εστίασε σε επενδύσεις στην αγορά ξηρού φορτίου, ενώ φέτος έχει στρέψει το ενδιαφέρον της στην αγορά των δεξαμενόπλοιων.

Σύμφωνα με στοιχεία της VesselsValue, η Τhenamaris εξαγόρασε φέτος το καλοκαίρι δύο τάνκερ από τη ναυτιλιακή Εnesel των Φίλιππου και Αντώνη Λαιμού. Πρόκειται για τα πλοία Pantelis και Sparto (αμφότερα χωρητικότητας 114.000 dwt, κατασκευής 2004), τα οποία πωλήθηκαν έναντι 11,5 εκατομμυρίων δολαρίων το καθένα.

Thenamaris διαθέτει στόλο 85 πλοίων -bulker, tanker και containerships- ενώ το 2020 αναμένεται να παραλάβει και τρία νεότευκτα. Παράλληλα, έχει τέσσερα πλοία μεταφοράς LPG και τρία μεταφοράς LNG, καθώς και δύο LNG υπό κατασκευή. 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: A. Φράγκου: Στη Navios Acquisition όλα τα τάνκερ της πλοιοκτήτριας

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:  Η απάντηση της Καθημερινής στην υπόθεση της συνέντευξης του Κ. Αγγελόπουλου

MH ΧΑΣΕΤΕ:  Έλληνες Εφοπλιστές: Ικανοποίηση για την απόφαση του IMO για τα ναυτιλιακά καύσιμα