ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Σε μια μεγάλη παραγγελία ναυπήγησης πλοίων προέβη η Mediterranean Shipping Co (MSC), σύμφωνα με την εβδομαδιαία ενημέρωση της Clarkson Research Services.
Η Clarksons αναφέρει ότι η MSC έχει παραγγείλει δεκατέσσερα boxships, που θα λειτουργούν με LNG, χωρητικότητας 8.000 teu στο κινεζικό ναυπηγείο New Times Shipbuilding και άλλες έξι μονάδες 7.900 teu στο HD Hyundai της Νότιας Κορέας.
Όλα τα πλοία πρόκειται να παραδοθούν το έτος 2025.
Η τιμή για τα κινεζικά πλοία δεν έχει γίνει γνωστή, ενώ τα κορεατικά κοστίζουν 134,3 εκατομμύρια δολάρια ανά πλοίο.
Μεγαλώνει το προβάδισμα της MSC
Οι παραγγελίες πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων αυξάνουν το προβάδισμα της MSC στην κορυφή της κατάταξης τακτικών γραμμών, αφού το βιβλίο παραγγελιών της τώρα είναι τέσσερις φορές μεγαλύτερο από εκείνο της ευρισκόμενης στη δεύτερη θέση Maersk.
Η MSC, με τις υπάρχουσες ενδείξεις, θα γίνει ο πρώτος πλοιομεταφορέας στον κόσμο που θα λειτουργήσει σύντομα με στόλο άνω των 5 εκατομμυρίων teu.
Ο Τζανλουίτζι Απόντε ξεκίνησε το 1970 με ένα γερμανικής κατασκευής μεταχειρισμένο σκάφος μόλις 2.900 dwt, που αποκτήθηκε από την Hapag-Lloyd και μετονομάστηκε σε Patricia.
Η MSC λειτουργεί τώρα 664 πλοία, από τα οποία τα 186 έχουν αγοραστεί στην αγορά μεταχειρισμένων από τον Αύγουστο του 2020 και μετά και είναι η μεγαλύτερη συσσώρευση στόλου στα 66 χρόνια μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
Διαβάστε επίσης
Ναυπηγούνται 75 κρουαζιερόπλοια, αξίας 48,5 δισ. δολαρίων!
Σταύρος Νιάρχος: Η μυθική Κρεολή του ταξιδεύει ακόμη (video)
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike