ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
Με την νέα παραγγελία της, η MSC, η συνολική επένδυση της θα προσεγγίσει τα 3,5 δισεκατομμύρια δολάρια. Τα πλοία θα κατασκευαστούν στα ναυπηγεία New Times Shipbuilding και Qingdao Beihai Heavy Industry και θα μπορούν να λειτουργούν με διπλό καύσιμο.
Τα κινέζικα ναυπηγεία έχουν αναλάβει την ναυπήγηση 14 πλοίων, ενώ η νοτιοκορεατική Hyundai Heavy Industries εξασφάλισε ήδη έξι νέες κατασκευές LNG 7.700 TEU διπλού καυσίμου. Η εταιρεία έχει ξεκινήσει επαφές με τη Shell, δημιουργώντας μια συνεργασία για τον ανεφοδιασμό με LNG.
Η εταιρεία του Τζιανλουίτζι Απόντε διαχειρίζεται σήμερα 661 πλοία συνολικής μεταφορικής ικανότητας 4.334.906 τeu και κατέχει την πρώτη θέση με 17,1% στη διακίνηση των φορτίων παγκοσμίως.
Διαβάστε επίσης:
9 πλοία ναυπηγεί η Safe Bulkers του Πόλυ Β. Χατζηιωάννου – Παραλαμβάνει σύντομα το Vassos
Στις 21 Απριλίου η Γενική Συνέλευση του ΟΛΘ
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μιχάλης Σιαμίδης στο mononews: Κάθε επιχείρηση πρέπει να χτίσει το δικό της επιχειρηματικό μοντέλο
- Τι θα εισφέρει η Μπάρμπα Στάθης στην Ideal Holdings
- OΠΑΠ: Γιατί η αγορά περιμένει ότι θα σπάσει το φράγμα των 770 εκατ. ευρώ EBITDA φέτος
- Αρ. Παντελιάδης (ΕΣΕ): Οι τιμές στα σούπερ μάρκετ δεν θα επιστρέψουν ποτέ στα προ 3ετίας επίπεδα