ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα ερωτήματα για υποτιμητική κερδοσκοπία σε Πειραιώς και Εθνική, η δυνατή ΔΕΗ, τα ανέκδοτα με τις πρόωρες εκλογές, ο Σαμαράς και το μήνυμα Μητσοτάκη, οι οργισμένοι βιομήχανοι και ο παραλογισμός με το σπίτι του γιατρού στη Φιλοθέη
Οι δύο μονάδες – που σήμερα ονομάζονται World Class 3 και 4 – αποτελούν μέρος της «World Class» και αποτελούν μέρος μιας συνολικής συμφωνίας που περιλαμβάνει την επιλογή για ένα πέμπτο πλοίο . Τα πλοία θα παραδοθούν το 2026 και το 2027, αντίστοιχα.
Οι δύο πρώτες μονάδες της «Παγκόσμιας Κλάσης» – MSC World Europa και MSC World America – είναι σήμερα τα πιο αποδοτικά πλοία στον τομέα της κρουαζιέρας από ενεργειακή και περιβαλλοντική άποψη, με επιδόσεις σαφώς ανώτερες από το Eeedi (Δείκτης Σχεδιασμού Ενεργειακής Απόδοσης ), απαιτήσεις που προβλέπονται από τον Διεθνή Ναυτιλιακό Οργανισμό (IMO).
Τα νέα κρουαζιερόπλοια θα είναι επίσης εξοπλισμένα για τη χρήση μιας σειράς εναλλακτικών καυσίμων, όπως βιομεθάνιο, συνθετικό μεθάνιο και πράσινη μεθανόλη. Τα πλοία θα είναι επίσης εξοπλισμένα με κινητήρες εσωτερικής καύσης διπλού καυσίμου νέας γενιάς που μειώνουν τις ανεξέλεγκτες εκπομπές μεθανίου.
Ο Pierfrancesco Vago, Εκτελεστικός Πρόεδρος της MSC Crociere, σχολίασε: «Είμαστε περήφανοι που ενισχύουμε περαιτέρω την εικοσαετή συνεργασία μας με την Chantiers de l’Atlantique. Μαζί έχουμε ναυπηγήσει 18 πλοία, με το 19ο να είναι υπό ναυπήγηση. Το World Class είναι ένα πραγματικά καινοτόμο πρωτότυπο. Κατασκευάζουμε μερικά από τα πιο προηγμένα πλοία στον κόσμο . Δεσμευόμαστε να ερευνήσουμε και να επενδύσουμε στις περιβαλλοντικές τεχνολογίες του μέλλοντος για να τις καταστήσουμε γρήγορα διαθέσιμες, για να διασφαλίσουμε τη συνεχή πρόοδο στο ταξίδι μας για την απαλλαγή από τις ανθρακούχες εκπομπές για την επίτευξη καθαρών μηδενικών εκπομπών αερίων θερμοκηπίου έως το 2050».
Ο Laurent Castaing, Γενικός Διευθυντής της Chantiers de l’Atlantique, τόνισε: «Σε μια τόσο δύσκολη στιγμή για την ευρωπαϊκή ναυπηγική βιομηχανία, η Crociere απέδειξε –με την επιβεβαίωση αυτής της εντολής– ότι έχει εμπιστοσύνη στις ικανότητες και τις δεξιότητές μας. Ως εκ τούτου, θέλουμε να εκφράσουμε την ευγνωμοσύνη μας στην MSC Cruises για την ανανεωμένη εμπιστοσύνη που εκφράστηκε σε μια τόσο κρίσιμη στιγμή. Η MSC Cruises, πάντα στην πρώτη γραμμή της γρήγορης και σημαντικής μείωσης των περιβαλλοντικών επιπτώσεων των πλοίων της, έχει δεχτεί μια σημαντική επιβάρυνση για τη βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης αυτών των δύο νέων πλοίων, τα οποία, σύμφωνα με τον δείκτη EEDI της Imo, θα εκπέμπουν 50% λιγότερο CO2 από το σημείο αναφοράς Imo του 2008 . Θα θέλαμε επίσης να ευχαριστήσουμε την κυβέρνησή μας, η οποία, υποστηρίζοντας την πολιτική έρευνας και ανάπτυξης για να κάνουμε τα πλοία μας πιο πράσινα, μας επέτρεψε να ανταποκριθούμε στις προσδοκίες των πελατών για αυτήν την παραγγελία».
Διαβάστε επίσης:
«Φωτιές» ανάβουν στους πλοιοκτήτες τα ηλεκτρικά οχήματα – Η απαγόρευση και οι ανησυχητικές έρευνες
Arcadia Shipmanagement: Παραγγελία νέων τάνκερ μετά από οκτώ χρόνια
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Βλάβη υπέστη το ΣΑΟΝΗΣΟΣ
- Στο κόκκινο οι αγορές εξαιτίας της κλιμάκωσης στον πόλεμο Ουκρανίας-Ρωσίας
- Ο Κανονισμός ΕΕ 2017/352 και η μεταμόρφωση των ευρωπαϊκών λιμένων: Διαφάνεια, ανταγωνιστικότητα και ασφάλεια στη σύγχρονη ναυτιλία
- Ουκρανία: Πραγματοποίησε το πρώτο χτύπημα με πύραυλο ATACMS σε ρωσικό έδαφος