ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ο ναυτιλιακός κολοσσός A.P. Moller-Maersk ανακοίνωσε πτώση των κερδών και των εσόδων του κατά το τρίτο φετινό τρίμηνο και γνωστοποίησε πως θα καταργήσει 10.000 θέσεις εργασίας, καθώς αντιμετωπίζει πτώση στα ναύλα για τη μεταφορά φορτίων και μειωμένη ζήτηση για διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων.
Η δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων παγκοσμίως σχεδιάζει να μειώσει περαιτέρω το εργατικό δυναμικό κατά 3.500 θέσεις πέρα από τις ήδη ανακοινωθείσες περικοπές.
Έως 2.500 απολύσεις θα πραγματοποιηθούν τους επόμενους μήνες και οι υπόλοιπες θα πραγματοποιηθούν έως το 2024.
Αυτό θα μειώσει το παγκόσμιο εργατικό δυναμικό κάτω από τις 100.000 θέσεις, με αποτέλεσμα την εξοικονόμηση 600 εκατομμυρίων δολαρίων, ανέφερε η εταιρεία.
Η εταιρεία διατήρησε τις προβλέψεις της για τα έσοδα και τα λειτουργικά κέρδη, όμως τώρα αναμένει ότι αμφότερα θα κυμανθούν στο κατώτερο επίπεδο των προβλέψεων αυτών.
«Η βιομηχανία μας αντιμετωπίζει μια νέα κατάσταση με μειωμένη ζήτηση, τιμές και πάλι ευθυγραμμισμένες με τα ιστορικά επίπεδα και πληθωριστική πίεση στη βάση κόστους», ανέφερε σε δήλωσή του ο διευθύνων σύμβουλος Βίνσεντ Κλερκ.
«Αν κοιτάξετε το βιβλίο παραγγελιών και τι πρόκειται να συμβεί τα επόμενα δύο χρόνια, νομίζω ότι πιθανώς θα βρισκόμαστε σε ένα πολύ υποτονικό και πιεστικό περιβάλλον για δύο έως τρία χρόνια μετά», πρόσθεσε.
Διαβάστε ακόμη:
Αριστείδης Αλαφούζος: Στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης η Okeanis Eco Tankers
Diana Shipping (Σεμίραμις Παληού): Εξασφάλισε έσοδα 4,49 εκατ. δολάρια
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Οικογένεια Γεωργούδη: Οι ελαιοπαραγωγοί από το Πήλιο που κατακτούν τον… Parthenon της παγκόσμιας αγοράς ελιάς
- Τι φέρνει το νέο νομοσχέδιο για τα μέλη ΔΣ των εταιρειών: Οι ποσοστώσεις και η δυσκολία εξεύρεσης κατάλληλων στελεχών
- Εφιαλτικά τα σενάρια για την ελληνική ακτοπλοΐα – Η κυβέρνηση αναζητά λύσεις για να μην εκτοξευτούν τα εισιτήρια
- Στον «αέρα» το Mega News, έρχεται το Athletico, γιατί δεν πουλάει ο Ιβάν, νέες συνεργασίες για Κοκλώνη και 2 δημοσιογράφοι γίνονται… ηθοποιοί