ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
Απο την επεξεργασία των στοιχείων προκύπτει ότι:
Τα φορτηγά πλοία μειώθηκαν στη διετία κατά 31 πλοία και τα δεξαμενόπλοια κατά 38. Αντιθέτως αυξήθηκαν τα επιβατηγά πλοία στο ίδιο χρονικό διάστημα κατά 42 πλοία και τα διάφορα πλοία τα 12 πλοία.
Η μείωση της χωρητικότητας του ελληνικού στόλου στη διετία από τα ποντοπόρα πλοία έφτασε τους 2.426.900 κόρους.
Τον Αύγουστο του 2022 υπήρχαν στην ελληνική σημαία 374 φορτηγά πλοία, 439 δεξαενόπλοια, 749 επιβατηγά πλοία και 268 διαφόρων κατηγοριών πλοίων.
Τον Αύγουστο του 2020 υπήρχαν, 405 φορτηγά πλοία, 477 τάνκερ, 707 επιβατηγά πλοία και 256 διάφορα πλοία.
Επισημαίνεται ότι υάρχουν 140 πλοία έως 5 ετών στον ελληνικό στόλο και 832 άνω των 30 ετών.
Λιγότερα 31 φορτηγά και 38 δεξαμενόπλοια στην διετία
Η Ελληνική Στατιστική Αρχή (ΕΛΣΤΑΤ), τέλος, με ανακοίνωση της τονίζει ότι η Δύναμη του Ελληνικού Εμπορικού Στόλου (πλοία 100 Κ.Ο.Χ.1 και άνω) για τον μήνα Αύγουστο 2022, σε σύγκριση με την αντίστοιχη Δύναμη του Αυγούστου 2021, παρουσίασε αύξηση κατά 0,2%. Μείωση κατά 1,0% σημειώθηκε κατά την αντίστοιχη σύγκριση του έτους 2021 προς το 2020.
Η Ολική Χωρητικότητα του Ελληνικού Εμπορικού Στόλου, από πλοία 100 ΚΟΧ και άνω, παρουσίασε μείωση κατά 1,4% τον μήνα Αύγουστο 2022 σε σύγκριση με την αντίστοιχη χωρητικότητα Αυγούστου 2021. Μείωση κατά 4,6% σημειώθηκε κατά την αντίστοιχη σύγκριση του έτους 2021 προς το 2020.
Διαβάστε επίσης
Πέντε ναυτικά σωματεία συμμετέχουν στην 24ωρη απεργία την Τρίτη 25 Οκτωβρίου
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- ΕΛ.ΑΣ: Στην δημοσιότητα τα στοιχεία των 13 μελών σπείρας που λήστευε σπίτια στην Αττική
- Πετρέλαιο: Κέρδη άνω του 6% για το WTI στην εβδομάδα
- Σερβία: 10.000 νοικοκυριά χωρίς ρεύμα λόγω κακοκαιρίας – Προβλήματα και με τις πτήσεις
- Τουρκία: Δύο αντιπολιτευόμενοι δήμαρχοι καταδικάστηκαν για “τρομοκρατία” και καθαιρέθηκαν