ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα μεγάλα σχέδια της Intralot, το παρασκήνιο για τη ΔΕΠΑ, οι νέες business του Λου Κολλάκη, έτοιμος ο Φέσσας, οι αλλαγές του Νεμπή, τα νέα πλοία του Προκοπίου, το κάλεσμα της Μήτση, οι περιπέτειες της πλατινομαλλούσας σε Βουλιαγμένη – Λεγρενά και ο ΧΧ
Από τον Φεβρουάριο του 2022 έως τον Φεβρουάριο το 2023 το ελληνικό νηολόγιο έχασε 38 ποντοπόρα πλοία, ωστόσο κέρδισε 22 επιβατηγά πλοία και 1 από τα διάφορα πλοία.
Σύμφωνα με την Ελληνική Στατιστική Αρχή, τον Φεβρουάριο του 2023 ήταν γραμμένα στο ελληνικό νηολόγιο 1.822 πλοία, συνολικής χωρητικότητας 38.121.767 κόρων, έναντι 1834 πλοίων, χωρητικότητας 39.623.602 κόρων τον Φεβρουάριο του 2022.
Με άλλα λόγια ο στόλος μειώθηκε κατά 1.501.835 κόρους και κατά 12 πλοία.
Τον Φεβρουάριο του 2023 υπήρχαν 370 φορτηγά πλοία, 427 δεξαμενόπλοια, 756 επιβατηγά οχηματαγωγά πλοία και 269 διάφορα πλοία.
Ειδικότερα, η Δύναμη του Ελληνικού Εμπορικού Στόλου τον μήνα Φεβρουάριο 2023, σε σύγκριση με την αντίστοιχη Δύναμη του Φεβρουαρίου 2022, παρουσίασε μείωση κατά 0,7%.
Αύξηση κατά 0,1% σημειώθηκε κατά την αντίστοιχη σύγκριση του έτους 2022 προς το 2021.
Η Ολική Χωρητικότητα του Ελληνικού Εμπορικού Στόλου, από πλοία 100 ΚΟΧ και άνω, παρουσίασε μείωση κατά 3,8% τον μήνα Φεβρουάριο 2023 σε σύγκριση με την αντίστοιχη χωρητικότητα Φεβρουαρίου 2022. Μείωση κατά 1,6% σημειώθηκε κατά την αντίστοιχη σύγκριση του έτους 2022 προς το 2021.
Αναλυτικότερα μπορείτε να δείτε τους σχετικούς πίνακες εδώ.
Διαβάστε επίσης:
Πάνος Λασκαρίδης: Καλώ τους φίλους εφοπλιστές να φέρουν τα πλοία για επισκευή στα ελληνικά ναυπηγεία