ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
Από την ανάλυση των στοιχείων προκύπτει ότι από τον Μάϊο του 2021 έως τον Μάϊο του 2023, ο ελληνικός στόλος των ποντοπόρων πλοίων μειώθηκε κατά 78 πλοία, άνω των 100 κόρων και κατά 2.544.160 κόρους σε χωρητικότητα.
Αναλυτικότερα, τον Μάϊο του 2021 υπήρχαν στο ελληνικό νηολόγιο, 396 φορτηγά πλοία, ενώ τον Μάϊο του 2023 ήταν μόνο 364 φορτηγά πλοία. Η μείωση ήταν κατά 32 φορτηγά πλοία.
Στο ίδιο χρονικό διάστημα, υπήρχαν 471 δεξαμενόπλοια το 2021 και τον Μάϊο του 2023 ήταν 425 δεξαμενόπλοια. Δηλαδή η μείωση είναι κατά 46 τάνκερ.
Συνολικά υπήρχαν 867 ποντοπόρα πλοία τα οποία μειώθηκαν στα 789 πλοία μέσα σε μια διετία.
Ωστόσο, έχουμε μέσα σε αυτούς τους 24 μήνες, μια αύξηση των επιβατηγών πλοίων κατά 48 πλοία και κατά 10 πλοία, των διαφόρων κατηγοριών.
Αυτές οι αυξομειώσεις στις τέσσερις κατηγορίες πλοίων, είχαν ως αποτέλεσμα από 1.840 πλοία άνω των 100 κόρων, που ήταν ο ελληνικός στόλος, να πέσει στα 1.820 πλοία άνω των 100 κόρων.
Αναλυτικά οι πίνακες της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής ΕΔΩ
Διαβάστε επίσης:
Γιάννης Κούστας: H νέα κίνηση της Danaos στην αγορά ξηρού φορτίου
Αυξήθηκε κατά 64,3% η κίνηση από το Τσεσμέ στη Χίο, αλλά η εσωτερική διακίνηση μειώθηκε κατά 9,93%
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Αυτοκινητοβιομηχανία στην ΕΕ: Αυξήθηκαν οριακά οι πωλήσεις των καινούργιων αυτοκινήτων τον Οκτώβριο
- Δίκη Σπαρτιατών: Ξανά απών ο Βασίλης Στίγκας από το δικαστήριο
- Φρανσουά Πινό: Ο ιδρυτής της Kering (Gucci) εκτός του top 100 των πλουσιότερων ανθρώπων στον κόσμο
- F1 Λας Βέγκας: Ταχύτερος ο Χάμιλτον στα ελεύθερα!