ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα μεγάλα σχέδια της Intralot, το παρασκήνιο για τη ΔΕΠΑ, οι νέες business του Λου Κολλάκη, έτοιμος ο Φέσσας, οι αλλαγές του Νεμπή, τα νέα πλοία του Προκοπίου, το κάλεσμα της Μήτση, οι περιπέτειες της πλατινομαλλούσας σε Βουλιαγμένη – Λεγρενά και ο ΧΧ
Μείωση 9,16% σημειώθηκε στην ετήσια ενεργειακή – ηλεκτρική κατανάλωση των υποδομών του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής (Κεντρικό Κτήριο Υπουργείου, Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού, Λιμεναρχεία, Επισκευαστικές Μονάδες, cold – ironing σκαφών του Λιμενικού Σώματος κ.ά.), την περίοδο 2022 – 2023.
Ειδικότερα, το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, με στοχευμένες και διαρκείς δράσεις ενεργειακής εξοικονόμησης ξεπέρασε, κατά τρεις φορές, τον στόχο του μείον 3% που είχε τεθεί με την Κοινή Απόφαση των Υπουργών Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εσωτερικών και Επικρατείας για όλα τα Υπουργεία και τους Δημόσιους Φορείς φτάνοντας το μείον 9,16%.
Εκτός της περιβαλλοντικής διάστασης του θέματος, η εξοικονόμηση έχει και οικονομική διάσταση, περιορίζοντας σε σημαντικό βαθμό τα έξοδα τιμολογίων ρεύματος του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, συνολικά.
Στην προσπάθεια ενεργειακής εξοικονόμησης συμβάλλει, καθημερινά, όλο το ένστολο και πολιτικό προσωπικό του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής και ειδικότερα η Διεύθυνση Λιμενικών και Κτηριακών Υποδομών (ΔΙ.ΛΙ.Κ.ΥΠ), μέσω της διαρκούς βελτίωσης των υποδομών και των συνθηκών εργασίας του Υπουργείου.
Διαβάστε επίσης:
Εμμανουήλ Τσικαλάκης (ΠΝΟ): Οι πλοίαρχοι καθημερινά παίζουν “ρωσική ρουλέτα” στα λιμάνια
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike