ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Αναφερόμενος στα εισιτήρια της ακτοπλοΐας, είπε ότι τώρα, τα εισιτήρια είναι κατά 20 ή ακόμη και 30% φθηνότερα, με την παρέμβαση που έκανε από τότε που ανέλαβε τη διεύθυνση του υπουργείου Ναυτιλίας.
Οι τιμές με ταχύπλοα είναι πράγματι ακριβές, όμως, υπάρχουν γραμμές που μπορείς να πας σε πανέμορφα νησιά με 25 ευρώ το άτομο.
Για την κίνηση του Ιουλίου τόνισε ότι είναι αυξημένη κατά 8,5%, από το λιμάνι του Πειραιά, κατά 6,5% από το λιμάνι της Ραφήνας και 7,5% από το λιμάνι του Λαυρίου.
Για το κίνημα της «πετσέτας», ο Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης, είπε: «Το θέμα της παρακολούθησης των παραλιών είναι τον Δήμου και της ΕΤΑΔ. Οτιδήποτε γίνεται στην ακτή είναι αρμοδιότητα της Αστυνομίας και ότι γίνεται στην θάλασσα είναι αρμοδιότητα του Λιμενικού Σώματος. Οι πολίτες πρέπει να απευθύνονται στην Αστυνομία για τα ζητήματα των παραλιών. Το Λιμενικό Σώμα κάνει μόνο ελέγχους για ναυαγοσώστες για να διασφαλίσουμε ότι λειτουργούν οι οργανωμένες παραλίες σύμφωνα με τη νομοθεσία».
Ο παγκόσμιος γίγαντας
Παγκόσμιο γίγαντα χαρακτήρισε την ελληνική ναυτιλία, σε σχετική ανάρτησή του, ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης, με αφορμή την ετήσια έκθεση 2022-23 της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών.
«Είναι αποκαλυπτική για το μέγεθος της ελληνικής ναυτιλίας και τον ηγετικό της ρόλο σε εθνικό, ευρωπαϊκό και διεθνές επίπεδο» σημειώνει ο υπουργός τονίζοντας πως: «Η Ελλάδα παραμένει η μεγαλύτερη ναυτιλιακή χώρα στον κόσμο, καθώς ο ελληνικός εφοπλισμός ελέγχει το 21% της παγκόσμιας χωρητικότητας, με έναν στόλο 5.520 πλοίων. Η συνολική χωρητικότητα του ελληνικού εμπορικού στόλου έχει αυξηθεί τα τελευταία δέκα χρόνια κατά 50%. Η συνολική συνεισφορά της ναυτιλίας στην ελληνική οικονομία αγγίζει το 7% του ΑΕΠ. Η ελληνική ναυτιλία είναι η υπεροπλία της Ευρώπης, καθώς κατέχει το 60% του κοινοτικού στόλου, διασφαλίζοντας τη λειτουργία της εφοδιαστικής αλυσίδας, της επισιτιστικής επάρκειας και της ενεργειακής αυτονομίας».
Και πρόσθεσε: «Όπως αναφέρει στο μήνυμά της η πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών Μελίνα Τραυλού, η ναυτιλία αποτελεί εθνικό κεφάλαιο για την Ελλάδα. Πράγματι, η ελληνική ναυτιλία δεν είναι μόνο φορέας οικονομικής ανάπτυξης. Είναι παράγοντας ασφάλειας, σταθερότητας και προοπτικής. Είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με το μέλλον της χώρας. Η ναυτιλία είναι βασικός πυλώνας ανάπτυξης της χώρας, προσφέροντας παράλληλα εθνική, οικονομική και διπλωματική ισχύ».
Διαβάστε επίσης:
Αυξήθηκε η επιβατική κίνηση κατά 10,63% από Πειραιά και κατά 11,3% από την Ραφήνα τον Ιούλιο
Η Norwegian Cruise Line Holdings και η Royal Caribbean Cruises επέστρεψαν στην κερδοφορία
Dorian LPG (Τζον Χατζηπατέρας): Έσοδα 111,6 εκατ. και κέρδη 51,7 εκατ. δολ.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ελένη Πατάκη: «Ο κόσμος γνωρίζει πόσο καλό κάνει το βιβλίο»
- Χάνονται 700 θέσεις εργασίας από απόσυρση 100 ρυμουλκών! – Ο παραλογισμός ενός ΠΔ που ευνόησε τους Τούρκους
- Ανατροπή στον ΣΚΑΙ από Αλαφούζο: Η «σφραγίδα» Ζούλα και οι φήμες για τον Τούρκο Ατζούν
- Schneider Electric: Στο 7% η ανάπτυξη εξοπλισμών για κτήρια το 2025