ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Υπογράμμισε εξάλλου ότι οι προκλήσεις είναι, κατά κύριο λόγο, τεχνικές και τις λύσεις θα δώσει η τεχνολογία, ενώ τόνισε ότι η ακτοπλοΐα θα πρέπει να διαφοροποιηθεί από την ποντοπόρο ναυτιλία σε ό,τι αφορά τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει και πρόσθεσε με νόημα την ανάγκη δημιουργίας ύπαρξης μηχανισμού επιδότησης ναύλων καθώς οι αυξήσεις στα καύσιμα θα οδηγήσουν σε αυξήσεις στους ναύλους με αρνητική επίδραση στην επιβατική ζήτηση.
O Μ. Σακέλλης επεσήμανε ότι η πολυαναμενόμενη ανανέωση του ακτοπλοϊκού στόλου θα επέλθει κυρίως με νέες ναυπηγήσεις καθώς στην αγορά δεν υπάρχουν second-hand πλοία μικρής ηλικίας που να συμμορφώνονται με τους περιβαλλοντικούς κανονισμούς.
Διαβάστε επίσης:
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μετρό Θεσσαλονίκης: Στα 3 δισ. ευρώ το κόστος της βασικής γραμμής του μετρό
- Γιάννης και Δήμητρα Κούστα: Στη βραδιά μπάρμπεκιου για τα γενέθλια της Σοφίας Καρβέλα στη Νέα Υόρκη
- Χρηματιστήριο: Γιατί οι επενδυτές στράφηκαν σε Τιτάν, ΟΤΕ, ΟΠΑΠ, Coca Cola, Cener και Μυτιληναίο
- ΕΥΡΩΠΗ HOLDINGS: Από τις 25 Νοεμβρίου και επίσημα η νέα επωνυμία