ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Κατηγορηματικός εμφανίστηκε ο πρόεδρος του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας στη ημερίδα που οργανώθηκε στο πλαίσιο του έργου OPTINET που βρίσκεται σε εξέλιξη με στόχο τη δημιουργία πλατφόρμας μελέτης και βελτιστοποίησης του ακτοπλοϊκού δικτύου. Ο Μιχάλης Σακέλλης επεσήμανε ότι μεγάλη αβεβαιότητα επιφέρουν οι περιβαλλοντικοί κανονισμοί στον κλάδο της ακτοπλοΐας στην οδεύοντας προς το καταληκτικό έτος 2030.
Υπογράμμισε εξάλλου ότι οι προκλήσεις είναι, κατά κύριο λόγο, τεχνικές και τις λύσεις θα δώσει η τεχνολογία, ενώ τόνισε ότι η ακτοπλοΐα θα πρέπει να διαφοροποιηθεί από την ποντοπόρο ναυτιλία σε ό,τι αφορά τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει και πρόσθεσε με νόημα την ανάγκη δημιουργίας ύπαρξης μηχανισμού επιδότησης ναύλων καθώς οι αυξήσεις στα καύσιμα θα οδηγήσουν σε αυξήσεις στους ναύλους με αρνητική επίδραση στην επιβατική ζήτηση.
O Μ. Σακέλλης επεσήμανε ότι η πολυαναμενόμενη ανανέωση του ακτοπλοϊκού στόλου θα επέλθει κυρίως με νέες ναυπηγήσεις καθώς στην αγορά δεν υπάρχουν second-hand πλοία μικρής ηλικίας που να συμμορφώνονται με τους περιβαλλοντικούς κανονισμούς.
Διαβάστε επίσης:
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike