ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα ερωτήματα για υποτιμητική κερδοσκοπία σε Πειραιώς και Εθνική, η δυνατή ΔΕΗ, τα ανέκδοτα με τις πρόωρες εκλογές, ο Σαμαράς και το μήνυμα Μητσοτάκη, οι οργισμένοι βιομήχανοι και ο παραλογισμός με το σπίτι του γιατρού στη Φιλοθέη
Τα στοιχεία της ιταλικής ναυλομεσιτικής εταιρείας δείχνουν ότι ο κ. Αγγελικούσης έχει 86 δεξαμενόπλοια κατηγοριών VLCC, suezmax και aframax.
Την πρώτη τριάδα συμπληρώνουν η ρωσική Sovcomflot με 81 τάνκερ μεταφοράς αργού πετρελαίου και η βελγική Euronav που έχει στην κατοχή της 73 τάνκερ VLCC και suezmaxes.
Ακολουθούν η National Iranian Tanker Company (NITC), η Frontline του εφοπλιστή John Fredriksen, η Dynacom του Έλληνα πλοιοκτήτη Γιώργου Προκοπίου και η ιαπωνική Mitsui OSK Lines.
Την πρώτη δεκάδα συμπληρώνουν η China VLCC, η Tsakos της οικογένειας Τσάκου και η Bahri με έδρα τη Σαουδική Αραβία.
Από τη γενική κατάταξη προκύπτει ότι οι Έλληνες εφοπλιστές ελέγχουν το 30% του στόλου δεξαμενόπλοιων αργού πετρελαίου, ενώ η Νότια Κορέα κυριαρχεί στις ναυπηγήσεις νεότευκτων.
Ειδικότερα, τα ναυπηγεία της περιοχής ανέλαβαν την κατασκευή πάνω από τα 2/3 όλων των δεξαμενόπλοιων χωρητικότητας άνω των 78.000 dwt που παραγγέλθηκαν το 2017, ενώ το επίπεδο αυτό αυξήθηκε το 2018, αναφέρουν ναυλομεσίτες.
Τα ναυπηγεία της Νότιας Κορέας συνήψαν συμφωνίες για 29 VLCCs, οκτώ suezmaxes και 13 aframaxes πέρυσι, σύμφωνα με τη Banchero Costa.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Γ. Οικονόμου: H DryShips περνά στην αντεπίθεση και απαντά στους μετόχους της
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Γ. Αλαφούζος: Νέα συμφωνία από την Okeanis Eco Tankers
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Aegean Marine Petroleum: Αυτό είναι το νέο, τελικό σχέδιο αναδιάρθωσης της εταιρείας
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Συμφωνία ΔΝΤ – Ουκρανίας: Ακόμα 1,1 δισ. δολαρίων από το πρόγραμμα βοήθειας – 9,8 δισ. συνολικά
- ΤτΕ: Ταμειακό πρωτογενές πλεόνασμα €13,4 δισ. στο 10μηνο
- Κοινή δήλωση 6 κρατών: Η Ρωσία επιτίθεται συστηματικά στην ευρωπαϊκή αρχιτεκτονική ασφαλείας
- Coca Cola HBC: Αντλεί 500 εκατ. ευρώ μέσω του 8ετούς ομολόγου – Στο 3,125% το κουπόνι