Μία σημαντική επένδυση για τον εξοπλισμό 10 πλοίων της με scrubbers πραγματοποιεί η ναυτιλιακή Neptune Lines, συμφερόντων της Μελίνας Τραυλού, η οποία προστίθεται στη λίστα των Ελλήνων εφοπλιστών που επιλέγουν τη συγκεκριμένη λύση για να συμμορφωθούν με τους κανονισμούς του IMO για το ανώτατο όριο του θείου.

Η ναυτιλαική επέλεξε τη δανέζικη εταιρεία ME Production για να προμηθευτεί τα scrubbers, όπως αναφέρει στην εταιρική της ιστοσελίδα, ενώ η εγκατάσταση τους στα δύο πρώτα πλοία, τα Neptune Galene και Neptune Thalassa (κατασκευής και τα δύο 2014), ολοκληρώθηκε με επιτυχία στο ναυπηγείο Odessos στη Βάρνα. Η διαδικασία και για τα 10 πλοία αναμένεται να ολοκληρωθεί το πρώτο τρίμηνο του 2020.

Με την τοποθέτηση των συστημάτων της MEP, τα πλοία θα συμμορφώνονται με τους κανονισμούς του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού, ο οποίος θα τεθεί σε ισχύ το 2020 και θα αποτελέσει την πιο σημαντική, θεμελιώδη αλλαγή στις παγκόσμιες θαλάσσιες μεταφορές των τελευταίων δεκαετιών.

Η χρήση της τεχνολογίας των scrubbers είναι ένα από τα εργαλεία που η Neptune Lines χρησιμοποιεί για να ανταποκριθεί στα νέα δεδομένα και μετά από προσεκτική διευρεύνηση είναι πεπεισμένη ότι προσφέρει μια φιλική προς το περιβάλλον, ασφαλή και ευέλικτη λύση για τους κανονισμούς για το ανώτατο όριο του θείου.

Αρκετοί Έλληνες πλοιοκτήτες έχουν ταχθεί υπέρ των scrubbers, προχωρώντας στις απαραίτητες ενέργειες προκειμένου να εξοπλίσουν ανάλογα τα πλοία τους. Πρόσφατο παράδειγμα αποτελεί ο Γιώργος Οικονόμου, ο οποίος σε συνέντευξη του δήλωσε ότι έχει αποφασίσει να τοποθετήσει scrubbers στα περισσότερα πλοία του ομίλου των εταιρειών του (στις οποίες περιλαμβάνονται οι  TMS Cardiff και Dryships). Ανάλογες κινήσεις πραγματοποιούν και οι εφοπλιστές Πέτρος Παππάς, Γιάννης Αγγελικούσης, Βαγγέλης Μαρινάκης, Γιώργος Χατζηπατέρας, Διαμαντής Διαμαντίδης, Κωστής Κωνσταντακόπουλος.

Από την άλλη πλευρά, υπάρχουν και οι φωνές εκείνων που υποστηρίζουν ότι η τοποθέτηση scrubbers στα πλοία δεν αποτελεί λύση, δεδομένου ότι αυτό που κάνουν είναι να μεταφέρουν τη ρύπανση από τον αέρα στη θάλασσα. Μία λύση υπέρ της οποίας έχει ταχθεί  ο Έλληνας εφοπλιστής Γιώργος Προκοπίου είναι η μείωση της ταχύτητας των πλοίων-Slow steaming.