Συμφωνία με το νοτιοκορεάτικο ναυπηγείο Samsung Heavy Industries για την κατασκευή δύο νεότευκτων πλοίων μεταφοράς LNG προχώρησε η ναυτιλιακή GasLog, συμφερόντων του εφοπλιστή Πήτερ Λιβανού.

Πρόκειται για πλοία χωρητικότητας 174,000 cbm τα οποία η GasLog παρήγγειλε μετά από την απόφαση της Cheniere να ασκήσει τις option για δύο νέες συμφωνίες ναύλωσης διάρκειας επτά ετών έκαστη.

Οι option περιλαμβάνονταi σε προηγούμενο συμβόλαιο μεταξύ της GasLog και της Cheniere και αφορούσαν δύο πλοία χωρητικότητας 174,000-cbm.

Σημειώνεται ότι την παραμονή Χριστουγέννων, το ναυπηγείο Samsung αποκάλυψε ότι έκλεισε συμφωνία αξίας 378 εκατ. δολαρίων για την κατασκευή δύο πλοίων μεταφοράς LNG, ωστόσο δεν αποκάλυψε την ταυτότητα του αγοραστή. Το συμβόλαιο αναφέρει ότι τα νέα πλοία πρέπει να παραδοθούν τον Αύγουστο 2021.

Με την τελευταία συμφωνία, η συνολική αξία των παραγγελιών που έχει εξασφαλίσει το ναυπηγείο από τις αρχές του έτους ανέρχεται σε 6,1 δισ. δολάρια και αφορούν στην κατασκευή 48 πλοίων, εκ των οποίων τα 17 είναι μεταφοράς LNG.

Yπενθυμίζεται ότι η GasLog προχώρησε στην καταβολή ενός ειδικού μερίσματος ύψους 40 σεντς του δολαρίου ανά κοινή μετοχή, το οποίο πλήρωσε στις 17 Δεκεμβρίου σε όσους κατείχαν μετοχές της στις 10 Δεκεμβρίου. Επίσης, αποφάσισε να πραγματοποιήσει πρόγραμμα επαναγοράς μετοχών της εταιρείας ύψους έως και 50 εκατομμυρίων δολαρίων για την περίοδο 2019-2021.

Μάλιστα, η διοίκηση της επισήμανε ότι θα εξετάσει το ενδεχόμενο περισσότερων ειδικών μερισμάτων και επαναγορών μετοχών και αναμένει να έχει αρκετά κεφάλαια για ανάπτυξη του στόλου της, καθώς πιστεύει πως η αγορά LNG είναι στα πρώτα στάδια ενός πολυετούς ανοδικού κύκλου.

Πήτερ Λιβανός GasLog Partners
Το δεξαμενόπλοιο μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) “GasLog Seattle” της GasLog Partners είναι χωρητικότητας 155.000-cbm και κατασκευής του έτους 2013

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Δ. Διαμαντίδης: Ο εφοπλιστής με την υψηλή ρευστότητα και το μηδενικό δανεισμό

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:   Νίκος Μαρτίνος: Ο εφοπλιστής – DJ που κάνει το πλήθος να χορεύει (video)

MH ΧΑΣΕΤΕ:  Oι εφοπλιστές που σκέφτονται να αποχαιρετίσουν το 2018 με νέες παραγγελίες LNG