Η Meadway Bulkers, του Γιώργου Δελαπόρτα παρήγγειλε άλλα δύο handysize πλοία μεταφοράς χύδην φορτίου στο ναυπηγείο Namura.

Ο Γιώργος Δελαπόρτας αποκάλυψε ότι ναυπηγεί δύο μονάδες, χωρητικότητας 40.050 dwt με προβλεπόμενο χρόνο παράδοσης το πρώτο τρίμηνο του 2026. Η τιμή κατασκευής του κάθε πλοίου δεν έγινε γνωστή.

Η εταιρεία ναυπηγεί και άλλα πλοία της ίδιας κατηγορίας, χωρητικότητας 40.000 dwt που ναυπηγούνται στο Onomichi Dockyard της Ιαπωνίας.

Η εταιρεία με έδρα την Αθήνα, η οποία αυτή τη στιγμή απαριθμεί 14 πλοία στον στόλο της, έχει υπό ναυπήγηση και τρία ultramax στο ναυπηγείο Tsuneishi Zhoushan στην Κίνα. Τα πλοία είναι χωρητικότητας 66.200 dwt και έχουν προγραμματισμένες παραδόσεις μέχρι το 2026.

Η Meadway Bulkers ιδρύθηκε από τον Γιώργο Δελαπόρτα το 2021, ενώ ο αδερφός του Κώστας συνέχισε στην αρχική εταιρεία, Meadway Shipping & Trading, που πρόσφατα μετονομάστηκε σε Drydel Shipping.

Διαβάστε επίσης:

«Πόλεμος» για το 1,5 δισ. ευρώ του τζίρου της ακτοπλοΐας – Παιχνίδι για τρεις: Attica Group, Minoan Lines, Sea Jets

Κουλουκουντής: Μια μεγάλη ναυτιλιακή οικογένεια από την Κάσο – Όταν πήγαν μαζί με τον Ωνάση στην Αμερική με τον ίδιο υπερωκεάνιο

Χρήστος Στυλιανίδης: Η Ελλάδα ασπίδα στην προστασία της διεθνούς ναυτιλίας