ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η Meadway Bulkers, του Γιώργου Δελαπόρτα παρήγγειλε άλλα δύο handysize πλοία μεταφοράς χύδην φορτίου στο ναυπηγείο Namura.
Ο Γιώργος Δελαπόρτας αποκάλυψε ότι ναυπηγεί δύο μονάδες, χωρητικότητας 40.050 dwt με προβλεπόμενο χρόνο παράδοσης το πρώτο τρίμηνο του 2026. Η τιμή κατασκευής του κάθε πλοίου δεν έγινε γνωστή.
Η εταιρεία ναυπηγεί και άλλα πλοία της ίδιας κατηγορίας, χωρητικότητας 40.000 dwt που ναυπηγούνται στο Onomichi Dockyard της Ιαπωνίας.
Η εταιρεία με έδρα την Αθήνα, η οποία αυτή τη στιγμή απαριθμεί 14 πλοία στον στόλο της, έχει υπό ναυπήγηση και τρία ultramax στο ναυπηγείο Tsuneishi Zhoushan στην Κίνα. Τα πλοία είναι χωρητικότητας 66.200 dwt και έχουν προγραμματισμένες παραδόσεις μέχρι το 2026.
Η Meadway Bulkers ιδρύθηκε από τον Γιώργο Δελαπόρτα το 2021, ενώ ο αδερφός του Κώστας συνέχισε στην αρχική εταιρεία, Meadway Shipping & Trading, που πρόσφατα μετονομάστηκε σε Drydel Shipping.
Διαβάστε επίσης:
Χρήστος Στυλιανίδης: Η Ελλάδα ασπίδα στην προστασία της διεθνούς ναυτιλίας
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Οικογένεια Γεωργούδη: Οι ελαιοπαραγωγοί από το Πήλιο που κατακτούν τον… Parthenon της παγκόσμιας αγοράς ελιάς
- Τι φέρνει το νέο νομοσχέδιο για τα μέλη ΔΣ των εταιρειών: Οι ποσοστώσεις και η δυσκολία εξεύρεσης κατάλληλων στελεχών
- Εφιαλτικά τα σενάρια για την ελληνική ακτοπλοΐα – Η κυβέρνηση αναζητά λύσεις για να μην εκτοξευτούν τα εισιτήρια
- Στον «αέρα» το Mega News, έρχεται το Athletico, γιατί δεν πουλάει ο Ιβάν, νέες συνεργασίες για Κοκλώνη και 2 δημοσιογράφοι γίνονται… ηθοποιοί