ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η αγορά μεταφοράς υγραερίου ο κλάδος τον οποίο δραστηριοποιείται η εισηγμένη στον Nasdaq ναυτιλιακή εταιρεία του Χάρη Βαφειά επηρεάσθηκε και αυτή από την πανδημία του κορονοϊού ενώ όπως σημειώνει ο πρόεδρος της εταιρείας κ. Michael Jolliffe η πανδημία του COVID-19 έχει τρομάξει όχι μόνο τις ναυτιλιακές αγορές αλλά και την παγκόσμια οικονομία. Για τα επόμενα τρίμηνα το ερωτηματικό γύρω από τη ζήτηση υγραερίου θα παραμείνει καθώς βραχυπρόθεσμα, η αγορά έχει επιδεινωθεί.
Ο κ. Jolliffe συμπλήρωσε ότι η StealthGas είναι αρκετά προστατευμένη λόγω των ναυλώσεων και του χαμηλού χρέους, δεν μπορεί όμως να γίνει πρόβλεψη για το πόσο καιρό η πανδημία COVID-19 θα επηρεάζει σοβαρά το σύνολο της ναυτιλιακής βιομηχανίας. Ένα δεύτερο κύμα αυτής της επιδημίας μπορεί να υπάρξει τον προσεχή χειμώνα και η StealthGas παίρνει ήδη αμυντική θέση για να βγει από αυτήν την καταιγίδα όσο πιο ομαλά γίνεται.
Η Stalthh Gas διαθέτει ρευστότητα ύψους 42,6 εκατ. δολ η οποία θα αυξηθεί κατά 25 εκατ.δολ από το δεύτερο τρίμηνο του 2020 λόγω της επιστροφής κεφαλαίου από την κοινοπραξία που έχει συστήσει.
Η StealthGas ανακοίνωσε για το πρώτο τρίμηνο του 2020 έσοδα ύψους 34,4 εκατ. δολ, μειωμένα κατά 4 εκατ. δολ σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2019 λόγω κυρίως μείωσης του στόλου κατά τέσσερα πλοία Τα κέρδη ανήλθαν στα 3 εκατ. δολ έναντι 2 εκατ. δολ πέρυσι την ίδια περίοδο. Η StealthGas ελέγχει ένα στόλο από 50 πλοία εκ των οποίων 46 είναι LPG carriers, τρία M.R. product tankers και ένα Aframax μεταφοράς αργού.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ανδρουλάκης: Δε νομίζω ότι ο Έλληνας φορολογούμενος θέλει να κάνει δώρο μισό εκατομμύριο ευρώ στη ΝΔ
- Ριαμπκόφ: Η Μόσχα μπορεί σίγουρα να συνεργαστεί με την κυβέρνηση Τραμπ
- Aegean: Αγορά 29 χιλιάδων μετοχών από την Autohellas
- Φάμελλος: Η ακρίβεια και τα υπερκέρδη, το βασικό πολιτικό επίδικο της εποχής