ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Μια επιχειρηματική κίνηση που είχε την φιλοδοξία να δημιουργήσει μια μεγάλη εταιρεία κρουαζιεροπλοίων, αλλά στη συνέχεια ο στόλος που αγοράστηκε παροπλίστηκε λόγω της πανδημίας και όλοι προεξοφλούσαν ότι τα πλοία θα πήγαιναν για σκραπ, τελικά φαίνεται ότι θα εξελιχθεί σε κερδοφόρο και ευφυές εγχείρημα.
Το κρουαζιερόπλοιο Aegean Myth, χωρητικότητας 55.600 gt, το οποίο ναυπηγήθηκε το 1993 πωλήθηκε σε μια Γαλλική νεοσύστατη ναυτιλιακή εταιρεία σε τιμή που υποδηλώνει ότι οι αξίες για παλαιότερα, μεσαίου μεγέθους κρουαζιερόπλοια βρίσκονται τελικά σε μια απότομη ανοδική τροχιά μετά την εμφάνιση του Covid-19 και οδήγησε τη βιομηχανία κρουαζιέρας σε απότομη και εκτεταμένη κρίση το 2020.
Σύμφωνα με έγκυρες πηγές της ναυτιλίας , το κρουαζιερόπλοιο πωλήθηκε στην CFC-Compagnie Francaise De Croisieres με έδρα τη Μασσαλία στην τιμή των 30 εκατομμυρίων δολαρίων, με την Masters Shipping με έδρα τον Πειραιά να ενεργεί ως μεσίτης.
Ο ναυλομεσίτης Ντένις Βερναρδάκης επιβεβαίωσε στο TradeWinds ότι συμμετείχε στη συναλλαγή, αλλά αρνήθηκε να σχολιάσει οποιαδήποτε από τις λεπτομέρειες για λόγους εμπιστευτικότητας.
Υπενθυμίζεται ότι ο Μάριος Ηλιόπουλος όταν αγόρασε το συγκεκριμένο κρουαζιερόπλοιο είχε αναφερθεί ότι πλήρωσε 10 εκατομμύρια δολάρια, σε τιμή λίγο πιο πάνω από τα 8,5 εκατομμύρια δολάρια που πουλιόταν ως σκραπ, σύμφωνα με στοιχεία της VesselsValue.
Τα έγγραφα εταιρικού μητρώου της CFC αναφέρουν τον Clement Mousset ως πρόεδρό της και τον Cedric Rivoire-Perrochat ως διευθύνοντα σύμβουλο.
Ο Μάριος Ηλιόπουλος απέκτησε δύο από τα ηλικιωμένα κρουαζιερόπλοια της CMV σε δημοπρασία και τα μεταπώλησε αμέσως για ανακύκλωση με κέρδος.
Πέντε ακόμη σύγχρονα κρουαζιερόπλοια αποκτήθηκαν σε τιμές ευκαιρίας από την Carnival Corp και την Royal Caribbean Group. Αυτά τα πλοία, που κρίνεται ότι είναι πιο πιθανό να βρουν εμπορικό αγοραστή, ελλιμενίζονται στο Αίγιο και στον Πειραιά υπό τη φροντίδα της Optimum Shipmanagement με έδρα τον Πειραιά.
Διαβάστε επίσης