ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Όπως ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Craig Stevenson, σε αναλυτές, με την ευκαιρία της ανακοίνωσης των αποτελεσμάτων τριμήνου, η αναδιάρθρωση του στόλου, με στόχο τη μείωση της ηλικίας των πλοίων, είναι κάτι που έχει συζητηθεί ενεργά και εκτιμάται ότι θα αρχίσει να υλοποιείται κάποια στιγμή φέτος.
«Πρόκειται για μια μακρά διαδικασία, αλλά είναι μια διαδικασία που πρέπει να ξεκινήσει», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Stevenson.
O στόλος της εισηγμένης στη Νέα Υόρκη Diamond S αριθμεί σήμερα 52 πλοία, με μέση ηλικία τα 10 έτη. Πέντε από αυτά είναι σήμερα πάνω από 13 ετών και επτά πάνω από 12.
Σύμφωνα με στοιχεία του VesselsValue, η συνολική χωρητικότητα των τάνκερ μεταφοράς παραγώγων πετρελαίου της Diamond S είναι πάνω από 2,5 εκατ. dwt και η συνολική αξία τους υπολογίζεται στα 868 εκατ. δολάρια.
Η Capital Product Partners εισέφερε πέρυσι στον στόλο της εταιρείας 21 τάνκερ MR.
Σε ό,τι αφορά τις επιλογές που υπάρχουν, ο διευθύνων σύμβουλος της Diamond S τόνισε ότι η εταιρεία θα κοιτάξει κατά προτεραιότητα τη δυνατότητα αγοράς υφιστάμενων πλοίων καλής ποιότητας, χωρίς να αποκλείει ωστόσο άλλες επιλογές.
Μία δεύτερη επιλογή θα ήταν η αγορά νεότευκτων από παραγγελίες που έχουν ήδη δοθεί από άλλες εταιρείες και ετοιμάζονται να παραδοθούν.
Όσο για την αγορά νεότευκτων, το βασικό κριτήριο της εταιρείας θα είναι η προοπτική μακροπρόθεσμης ναύλωσης, προϋπόθεση για την οποία θα είναι το πλοίο να είναι ολοκαίνουργιο. Μόνο σε αυτήν την περίπτωση, όπως είπε, η εταιρεία θα επιδιώξει να ανανεώσει μέρος του στόλου της με νεότευκτα τάνκερ.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- ΖΙΜ: Κερδοφορία 1,13 δισ. δολάρια για το γ’ τρίμηνο – Ναυπηγεί 46 πλοία κοντέινερ
- Σούπερ μάρκετ: Τι μένει στα ταμεία τους από τον τζίρο των 12,3 δις
- Ο Γιώργος και Μάριος Γιαλόζογλου πούλησαν πλοίο με κέρδος 7,6 εκατ. δολάρια – Αγόρασαν και δεύτερο ακτοπλοϊκό
- ΕΛΓΑ: Σήμερα πληρώνονται οι ενστάσεις των 4 τελευταίων ετών – Αφορούν 2.400 δικαιούχους