ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η ναυτιλιακή εταιρεία Capital Maritime & Trading του Βαγγέλη Μαρινάκη, καθώς και ο Τζον Φρέντρικσεν, σύμφωνα με δημοσίευμα της TradeWids και ναυλομεσιτικές πηγές, ναυπηγούν στο κινέζικο ναυπηγείο Dalian Shipbuilding Industry Co (DSIC) δέκα δεξαμενόπλοια VLCC, συνολικής αξίας 1,3 δισ. δολάρια.
Τα έξι δεξαμενόπλοια VLCC φέρεται ότι τα έχει παραγγείλει ο Βαγγέλης Μαρινάκης και τα τέσσερα ο Τζον Φρέντρικσεν για λογαριασμό της Euronav .
Τα πλοία ναυπηγούνται για τη μεταφορά αργού πετρελαίου, η χωρητικότητα τους είναι 300.000 dwt.το καθένα, ενώ η αξία τους ανέρχεται στα 140 εκατ. δολάρια το ένα.
Τα δεξαμενόπλοια, όσον αφορά στην εταιρεία του Βαγγέλη Μαρινάκη, είναι σχεδιασμένα να χρησιμοποιούν και LNG και τα 4 αναμένεται να παραδοθούν τη διετία 2026 – 2027, ενώ έχει οψιόν για άλλη δύο πλοία.
Επισημαίνεται ότι συνολικά ναυπηγούνται αυτή την περίοδο 23 VLCC, από τα οποία μόνο οκτώ θα μπορούν να λειτουργούν με εναλλακτικό καύσιμο. Η Tankers International αναφέρει ότι εφέτος θα παραδοθεί μόνο ένα δεξαμενόπλοιο VLCC.
Σύμφωνα με το Shipping Intelligence Network (SIN) του οίκου Clarksons, ο Τζον Φρέντρικσεν ναυπηγεί επίσης τρία δεξαμενόπλοια suezmax 158.000 dwt και τρεις μεταφορικές μονάδες προϊόντων, χωρητικότητας 115.000 dwt στη Shanghai Waigaoqiao Shipbuilding και New Times Shipbuilding αντίστοιχα.
Διαβάστε επίσης:
Γιώργος Προκοπίου (Dynagas): Πούλησε δύο υπερσύγχρονα FSRU στην Energos – mononewsTV
VesselsValue: Πώς διαμορφώθηκαν οι τιμές στις αγοραπωλησίες πλοίων. Οι κινήσεις της εβδομάδας
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Οικογένεια Γεωργούδη: Οι ελαιοπαραγωγοί από το Πήλιο που κατακτούν τον… Parthenon της παγκόσμιας αγοράς ελιάς
- Τι φέρνει το νέο νομοσχέδιο για τα μέλη ΔΣ των εταιρειών: Οι ποσοστώσεις και η δυσκολία εξεύρεσης κατάλληλων στελεχών
- Εφιαλτικά τα σενάρια για την ελληνική ακτοπλοΐα – Η κυβέρνηση αναζητά λύσεις για να μην εκτοξευτούν τα εισιτήρια
- Στον «αέρα» το Mega News, έρχεται το Athletico, γιατί δεν πουλάει ο Ιβάν, νέες συνεργασίες για Κοκλώνη και 2 δημοσιογράφοι γίνονται… ηθοποιοί