Με δύο επιπλέον LNG carriers θα ενισχύσει τον στόλο της η ναυτιλιακή Maran Gas, με επικεφαλής την Μαρία Αγγελικούση.

Η εταιρεία προχώρησε στην άσκηση options που περιλαμβάνονταν σε προηγούμενη συμφωνία που είχε υπογράψει με τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία Samsung Heavy Industries στο τέλος του 2020.

Τα ναυπηγεία ανακοίνωσαν τη Δευτέρα ότι έκλεισαν συμφωνία για την κατασκευή δύο πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) αξίας περίπου 374 εκατ. δολαρίων, χωρίς ωστόσο να αναφέρουν το όνομα του αγοραστή.

Όπως επισήμαναν, τα νεότευκτα θα είναι εξοπλισμένα με συσκευές για την αύξηση της απόδοσης καυσίμου και θα παραδοθούν έως τον Ιούλιο του 2024.

Πηγές της αγοράς, που επικαλείται το tradewinds, αναφέρουν ότι τα πλοία θα κατασκευαστούν για λογαριασμό της εταιρείας Maran Gas.

Τον περασμένο Δεκέμβριο, η ναυτιλιακή του ομίλου Αγγελικούση είχε παραγγείλει στη Samsung Heavy Industries ένα LNG carrier αξίας περίπου 187 εκατ. δολαρίων, το οποίο θα παραδοθεί τον Αύγουστο 2023.

Σημειώνεται ότι η Maran Gas, μαζί με τους ιαπωνικούς ναυτιλιακούς κολοσσούς NYK Line, Mitsui OSK Lines και K Line, περιλαμβάνονται στις εταιρείες που συνδέονται με το project LNG της Μοζαμβίκης, επικεφαλής υλοποίησης του οποίου είναι η TotalEnergies.

Ωστόσο, η ενεργειακή εταιρεία αποφάσισε να καθυστερήσει το έργο για τουλάχιστον ένα έτος λόγω των στρατιωτικών επιθέσεων κοντά στις εγκαταστάσεις της στο Afungi και τα 17 νεότευκτα LNG carriers που θα χρησιμοποιήσει δεν έχουν ακόμη οριστικοποιηθεί.

Ο όμιλος Αγγελικούση, μέσω της Maran Gas, διαθέτει τον μεγαλύτερο στόλο πλοίων μεταφοράς LNG στην Ελλάδα, ο οποίος αποτελείται από 37 πλοία και 13 υπό κατασκευή, σύμφωνα με την ιστοσελίδα της εταιρείας.

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση