Σύμφωνα με ναυλομεσιτικές πηγές, ο ναυτιλιακός κολοσσός της Δανίας Maersk έχει στραφεί σε ναυπηγεία στην Κίνα για την επόμενη φάση επέκτασής του, με τις παραγγελίες για νέα πλοία LNG διπλού καυσίμου.

Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι έχει κλείσει συμφωνία για τη ναυπήγηση έξι πλοίων, μεταφορικής ικανότητας 16.000 TEU στο ναυπηγείο New Times Shipbuilding, με επιλογές για άλλα έξι αδελφά πλοία.

Το κόστος κατασκευής του κάθε πλοίου ανέρχεται σε 200 εκατομμύρια δολάρια ανά μονάδα, αναμένεται να παραδοθούν από το 2028.

Δεν έχει επιβεβαιωθεί η πληροφορία από τη Maersk, ωστόσο τον Αύγουστο, η Maersk περιέγραψε την πολιτική της για τις νέες κατασκευές έως το 2030, επισημαίνοντας δύο σημαντικές πτυχές.

Πρώτον, η πρόθεση να μην αυξηθεί το μέγεθος του στόλου πέρα από τα σημερινά 4,3 εκατομμύρια TEU μέχρι το τέλος της δεκαετίας και, δεύτερον, η παραδοχή της ότι σκοπεύει να προχωρήσει σε παραγγελίες για πλοία διπλού καυσίμου που μπορούν να χρησιμοποιούν LNG.

Με αφορμή την τελευταία τριμηνιαία έκθεση, η δανική ναυτιλιακή εταιρεία δήλωσε ότι επρόκειτο να υπογράψει παραγγελίες για νέες κατασκευές και συμβάσεις χρονοναύλωσης πλοίων διπλού καυσίμου, τηρώντας τον αναμενόμενο ρυθμό ανανέωσης περίπου 160.000 TEU ετησίως.

Διαβάστε επίσης:

Ευρυδίκη Κωστοπούλου: Η ζωγράφος τη φύσης, του φωτός και του χρώματος

Bitcoin: Κέρδη 13% σε επτά ημέρες – Η αγορά crypto ποντάρει στην νίκη του Τραμπ

Καιρός: Έκτακτο δελτίο θυελλωδών ανέμων 8 μποφόρ και βουτιά της θερμοκρασίας