ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Συμφωνία ναύλωσης για το ένα εκ των δύο τάνκερ του στόλου της έκλεισε, σύμφωνα με πληροφορίες, η ναυτιλιακή Allseas Marine, συμφερόντων του εφοπλιστή Μιχάλη Μποδούρογλου.
Πηγές αναφέρουν ότι η Navig8 ναύλωσε εκ νέου το χωρητικότητας 159,000-dwt πλοίο, RS Aurora (κατασκευής 2018) για ένα χρόνο, με option και για δεύτερο. Τα ημερήσια ναύλα κυμαίνονται στα 20.000 δολάρια και είναι αυξημένα σε σχέση με τα 16.000 δολάρια που πλήρωνε η Navig8 για το πλοίο, την περασμένη χρονιά.
Σημειώνεται ότι το RS Aurora περιλαμβάνεται στο pool Suez8 της Navig8, που αποτελείται από επτά δεξαμενόπλοια.
Υπενθυμίζεται ότι η Allseas επέστρεψε στο τέλος του 2017 στην αγορά των τάνκερ μετά από 12 ολόκληρα χρόνια απουσίας με την απόκτηση του RS Tara (χωρητικότητας 160.000 dwt, κατασκευής 2016) και του RS Aurora (χωρητικότητας 159.300 dwt, κατασκευής 2018). Το RS Tara έχει ενταχθεί στο pool Blue Fin της Heidmar.
Η ναυτιλιακή διαθέτει στόλο με επτά πλοία ξηρού φορτίου, τέσσερα containerships και δύο τάνκερ. Στις αρχές του 2019 έγινε γνωστό ότι πούλησε δύο φορτηγά πλοία, το Paros Seas και το Kavala Seas, αμφότερα κατασκευής 2011, στην Avic Leasing.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Π. Παππάς: Αύξηση εσόδων και κερδών το 2018 για τη Star Bulk
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ναυπηγεία Ελευσίνας: Ο «άγνωστου ταυτότητας» επενδυτής και η πρόταση – έκπληξη από τον Ταβουλάρη
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Έλληνας εφοπλιστής πούλησε παλαιό τάνκερ σε τιμή έκπληξη
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ένωση Ασθενών Ελλάδας – Έρευνα του ΟΟΣΑ: Ανεπαρκής η εμπειρία στην πρωτοβάθμια φροντίδα, τι πρέπει να γίνει
- Πέτρος Μάρκαρης: Τον «πόνο δεν τον καλμάρεις με ασπιρίνες»
- Eurobank: Τι ψάχνει ο Κώστας Βασιλείου στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα
- Γερμανία: Πώς λειτουργεί το γερμανικό εκλογικό σύστημα και ποια τα σενάρια μετά τις εκλογές της Κυριακής
