ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Μία ακόμη ελληνική ναυτιλιακή, η Chartworld Shipping του εφοπλιστή Λου Κολλάκη επωφελήθηκε από την εκτίναξη των τιμών των μεταχειρισμένων τάνκερ.
Σύμφωνα με ναυλομεσιτικές πηγές πούλησε το LR2 Star Prosperity, χωρητικότητας 115,098 dwt που ναυπηγήθηκε το 2009, σε τιμή πέριξ των 40 εκατ. δολαρίων.
Με βάση τα στοιχεία της ναυλομεσιτικής Compass Maritime, το κόστος της συναλλαγής ανήλθε σε 40 εκατ. δολάρια. Ωστόσο, η Seasure Shipbroking αναφέρει ότι το πλοίο πουλήθηκε έναντι 41 εκατ. δολαρίων.
Σύμφωνα με την VesselsValue, την πλατφόρμα δεδομένων που προσδιορίζει τις δίκαιες αποτιμήσεις των πλοίων, η αξία του κυμαίνεται στα 42,8 εκατ. δολάρια.
Η τιμή πώλησης είναι άκρως αποδοτική για την Chartworld Shipping η οποία είχε εξαγοράσει το συγκεκριμένο τάνκερ με την ονομασία Champion Prosperity, από την Kyoei Tanker στην τιμή των 19,8 εκατ. δολαρίων, τον Απρίλιο του 2021.
H Chartworld Shipping είναι η 10η μεγαλύτερη εγχώρια ναυτιλιακή, σύμφωνα με τα στοιχεία της VessesValue. Διαθέτει στόλο με 81 πλοία, αξίας 3,27 δισ. δολαρίων.
Το αγοραστικό ενδιαφέρον στον κλάδο των τάνκερ παραμένει έντονο με τις πωλήσεις στη second hand αγορά να διατηρούνται σε υψηλά επίπεδα, αναφέρει η Allied Shipbroking.
Στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος συνεχίζουν να βρίσκονται τα δεξαμενόπλοια μεταφοράς παραγώγων πετρελαίου.
Διαβάστε ακόμη:
Castor Maritime (Πέτρος Παναγιωτίδης): Πούλησε πλοίο με σημαντικό κέρδος 4,4 εκατ. δολάρια
Πούλησε πλοίο η Globus Maritime (Γιώργος Φειδάκης) στην τιμή των 14,1 εκατ. δολαρίων
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Οικογένεια Γεωργούδη: Οι ελαιοπαραγωγοί από το Πήλιο που κατακτούν τον… Parthenon της παγκόσμιας αγοράς ελιάς
- Τι φέρνει το νέο νομοσχέδιο για τα μέλη ΔΣ των εταιρειών: Οι ποσοστώσεις και η δυσκολία εξεύρεσης κατάλληλων στελεχών
- Εφιαλτικά τα σενάρια για την ελληνική ακτοπλοΐα – Η κυβέρνηση αναζητά λύσεις για να μην εκτοξευτούν τα εισιτήρια
- Στον «αέρα» το Mega News, έρχεται το Athletico, γιατί δεν πουλάει ο Ιβάν, νέες συνεργασίες για Κοκλώνη και 2 δημοσιογράφοι γίνονται… ηθοποιοί