ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ειδικότερα, ο πρόεδρος της ΠΕΠΕΝ τονίζει ότι οι πλοίαρχοι αντιμετωπίζουν επιπλέον κινδύνους από την ανεξέλεγκτη κίνηση των σκαφών αναψυχής κατά την διαδικασία εισόδου των πλοίων στο λιμάνι.
Αναλυτικά η επιστολή του πλοιάρχου Σ. Καρβέλη:
“Ε/Γ – Ο/ΓSUPERSTAR Ν.Π 9939
Εν Πλω 04 Ιουλίου 2024
Προς :Λιμεναρχείο Σκοπέλου, Αντιπλοίαρχο Λ.Σ. Κον. ΓΚΑΡΑ ΓΕΩΡΓΙΟ
Προς :Λιμενικό ταμείο Σκοπέλου
Προς :SEAJETS (Υπ όψιν Κον ΑΔΑΜΗ Β.)
Από: Πλοίαρχο,Ε/Γ – Ο/ΓSUPERSTAR, Στυλιανό Καρβέλη
Θέμα:‘’Είσοδος Ε/Γ – Ο/Γ SUPERSTAR εντός λιμένα Σκοπέλου.’’
Δια της παρούσης θα ήθελα να σας γνωρίσω τα ακόλουθα: Σε καμιά περίπτωση δεν είχαμε και έχουμε πρόθεση να προκαλέσουμε αναστάτωση στους ιδιοκτήτες των σκαφών, κίνδυνο καταστροφών, αλλά και να θέσουμε σε κίνδυνο την σωματική τους ακεραιότητα, καθώς επίσης να δημιουργήσουμε πρόβλημα στην εύρυθμη και ομαλή λειτουργία του λιμένα γεγονός που αποδεικνύεται και από το ότι κατά την διάρκεια των κατάπλων μας και των απόπλων μας μέχρι στιγμής (και καθ’ όλη την διάρκεια της πλοιαρχίας μου με προσεγγίσεις καθημερινές στον Λιμένα και με άλλο πλοίο της εταιρείας μου) δεν έχει αναφερθεί κάποιο περαιτέρω παρόμοιο περιστατικό αφού λαμβάνουμε όλα τα αναγκαία μέτρα ώστε να αποφευχθεί η οποιαδήποτε πρόκληση προβλημάτων κατά τους κατάπλους μας και απόπλους μας.
Σχετικά με την ταχύτητα του πλοίου κατά την είσοδο στον Λιμένα αυτή εξαρτάται πάντοτε από μεταβλητούς παράγοντες οι οποίοι έχουν να κάνουν με την ένταση και διεύθυνση ανέμου, κυματισμός, θαλάσσιαρεύματα, (διεύθυνση και ένταση τους) , ευστάθεια και διαγωγή πλοίου, το βάθος της θάλασσας πρίν την είσοδο στον Λιμένα κατά την είσοδο και στον χώρο της λιμενολεκάνης όπου το πλοίο θα κάνει χειρισμούς για την πρόσδεση του (Πρυμνοδέτηση στο συγκεκριμένο λιμάνι) καθώς επίσης και η κίνηση διαφόρων σκαφών εντός της λιμενολεκάνης κατά την ώρα χειρισμών.
Επίσης να προσθέσω η ταχύτητα εισόδου με κυματισμό από τον ΒΔ έως και ΒΑ άνεμο δεν μπορεί να είναι μικρότερη των 7 κόμβων λόγω του ότι κλείνει η είσοδος στο λιμένα όταν υπάρχουν ιστιοφόρα/θαλαμηγοί από τον πράσινο φανό έως και τη μέση της προβλήτας και κάνει δύσκολη την προσέγγιση λόγω και των αβαθών που υπάρχουν αριστερά (squat) και είναι η ταχύτητα εισόδου αυτή η ελάχιστη πηδαλιούχισημη κατά την είσοδο του πλοίου στην λιμενολεκάνη.
Ο κυματισμός που έχει δημιουργηθεί δεν είναι από τα απόνερα του πλοίου αλλά λόγο του ανέμου (ΒΒΑ η ΒΔ η ΒΒΔ) και του υψηλού αποθαλάσσιου κυματισμού έτσι ώστε γυρίζοντας το πλοίο στο ακρομόλιο (πράσινο φανό) με πορεία 270˚προσπίπτει ο κυματισμός του καιρού στην πλευρά του πλοίου και το ακολουθεί μέχρι την λιμενολεκάνη με αποτέλεσμα τον υψηλό κυματισμό εντός αυτής.
Κλείνοντας θέλω να σας διαβεβαιώσω ότι το όποιο πρόβλημα προέκυψε δεν ήταν σε καμία περίπτωση επιτηδευμένο και εκ προθέσεως αλλά λόγο της ιδιαίτερης συγκυρίας του καιρού που επικρατούσε (άλλωστε δεν έχουν παρατηρηθεί αναφορές σε ημερομηνίες όπου οι καιρικές συνθήκες είναι μέχρι 4BF Βόρειοι άνεμοι). Σας επισυνάπτω ημερολογιακή εγγραφή που καταγράφεται διεύθυνση και ένταση ανέμου καθώς και δελτίο Ε.Μ.Υ.
Με εκτίμηση, Πλοίαρχος Σ.Δ.Καρβέλης”
Διαβάστε επίσης:
Ιωακειμίδης: Υπάρχει εμπλοκή υπαλλήλων της Περιφέρειας στο σκάνδαλο των εκβιασμών καταστηματαρχών;
Γιάννης Κούστας: Επένδυση άνω των 400 εκατ. δολαρίων για την κατασκευή 4 containerships
Ο Χάρης Κοσμάτος ανέλαβε Co-CFO στην TEN του Νίκου Τσάκου
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ο Γιώργος και Μάριος Γιαλόζογλου πούλησαν πλοίο με κέρδος 7,6 εκατ. δολάρια – Αγόρασαν και δεύτερο ακτοπλοϊκό
- ΕΛΓΑ: Σήμερα πληρώνονται οι ενστάσεις των 4 τελευταίων ετών – Αφορούν 2.400 δικαιούχους
- «Λίφτινγκ» σε φόρο εισοδήματος, τεκμήρια και αποδείξεις από το 2025
- Ουκρανία: Το κοινοβούλιο ανέβαλε τη σημερινή συνεδρίασή του για λόγους ασφαλείας